22 Ekim 2007 Pazartesi

Bencilliği giderici ,tam manasıyla somut ,ve çok çabuk etki eden bir yiyecek yahut içecek sonracıma bir hareket vs. vs. mevcut mu ???

Bu çok büyük bir dert oldu benim adıma.hayatın her alanında değil elbet ''ahanda şu kişilik çok bencil bir zattır''. denemez sanırım benim için ama bazen öyle yerlerde öyle şekillerde çarpıyor ki bu insanlık zaafı kötü huy yüzüme ben bile şaşırıyorum kendime :( en kötüsü olay sonlandıktan sonra fakediyorum yaptığımın bencillik olduğunu ,empatisiz sempatisiz, karşımdakini hiç anlamaya çalışmadan, kendimi hiç onların yerine koymadan bodoslama dalımlar yapıyorum bazı konulara. elde ediyorum belki istediğim şeyi ama hiç bir manası, güzelliği ,özelliği kalmıyor.sonrada vicdan azabıyla geçirilen günler.özür dilesemde bir faydası olmuyor çoğu zaman.aslında sadece bencillikde değil.son zamanlarda çok hırçınlaşıp agresifleştimde çevremdekilere karşı.çok basit bir şeye öyle bir tepki veriyorum ki sonrasında ben bile noluyoz ya oluyorum.alıyorum kendimi bi odaya, çekiyorum kulaklarımı bundan sonra böyle yapmak yok,üç kez düşünmeden hapşurmayacaksın bile diyorum.ama dışarı çıkmamla tekrar birini incitmem bir oluyor. bu sebepten bende insanlardan çekmeye başladım kendimi yavaş yavaş .daha yalnız bi kişilik oluyorum daha az konuşuyorum daha az dinliyorum cevap hakkı doğmasın diye.yaw bişey değil asosyal bi kişilik olcam çıkcam bu sayede.kendime psikopat deye deye koşullu kişilik değiştirmesi mi yaptım acaba bea:D bir şeyi kırk kere söylersen öyle olur meselesi .yok ama öyle olsa şimdiye kadar çoktan bi capon prensiylen eflenmiş olurdum sanırsam :P :D eheueh şaka bir yana şu aralar ciddi ciddikendi kişiliğimle çarpışmalar içindeyim .nasıl gelirim üstesinden kendimle birlikte başkalrınada en az zararı vererek nasıl çıkarım bu işin içinden bilemiyorum .ama araştırmalarım devam ediyor :Phenüz yaşım küçük kişiliğimin oturma zamanında bir takım sürtüşmeler olucak elbet umarım olumlu sonuçlar çıkar bu sürtüşmelerden geriye.neyse bu kadar iç dökümü kendi kendine saçmalama tribleri yeter. arada lazım böyle napalım idare ediverin :)

7 yorum:

Arolium dedi ki...

iyidir bazen bencillik ve farkında olman daha bi iyi..
:)

Adsız dedi ki...

cnm bnm hepimiz zAten biRAz bencil değil miyiz sıkmA cAnını sen çok tAtlısın!!!

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:)
umarım öyledir

Unknown dedi ki...

canım benim bencil olduğunu görüp bunun kötülğünün farkında olman ve yenmek için çaba göstermen bile onun kısa zamanda sökülüp gideceğinin ilk ve en büyük belirtisi bence :)
üzme tatlı canını senin güzel özelliklerin çok çok fazla bir kere kendini böyle eğlencili bir dille sakınmadan eleştiren çok az insan vardır heleki bir çok kişinin göreceği biryerde :)
çok farklı özel bir kişiliğin olduğunu düşünüyorum.kendine iyi davran başkalarınında sana iyi davranmasına izin ver zamanla taşlar yerine oturur.aman güzin ablalık yaptım sanırım biraz :)bir önceki yorum penceresinde yazdıkların için teşekkürler

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hehe böyle güzel sözler den sonra gaza gelip her derdimi tasamı buraya yazarmışım kaçar gidersiniz bidada gelmezsiniz eheuhehe sağolun varolun hepiniz :)

Adsız dedi ki...

zaman+sabır (ben faydasını görüyorum)

HER ŞEY DAHA GÜZEL OLACAAAAKK.. :))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

inşallah dediğin gibi olur :)
inşallah....