3 Aralık 2007 Pazartesi

n'örüyon istanbul?


nefes al .istanbul .nefes ver .istanbul .
soluk gri bir hava ,bulanık bir soğuk, yeni dinmiş yağmurun ardında bıraktığı kırık izler .böyle karşıladı istanbul beni ...
biraz daha yorulmuş, biraz daha yaşlanmış, her halinden belli .
hatta üzmüşler biraz onu...,
giderken geride bıraktıklarım duruyor hala, hiç birine dokunmamış ,her birini saklamış kalabalık göğsünde .daha kapısından girerken bir bir serdi tüm geçmişimi önüme.geçmiş gülüşler ,geçmiş heyecanlar ,üzüntüler ...bazısı silik ama hepsi yerli yerinde, olması gereken zamanda olması gereken yerde ..daha ne kadar saklarsın onları istanbul ?nereye kadar götürürsün kendinle birlikte .sen kiminsin istanbul ?yada kimler senin oldu bu kadar zaman geçtide ...
yada sen nesin istanbul ?geçmişte herşeydin bende ,şimdilerde hiç birşey kalmamış sanki sende
neyse istanbul ,sen unut geçmişi .yeni şeyler çizmeli sana yakın gelecekte.
hişşştt istanbul baksana ben geldim yine :)
yineyim ama yeniyim sende.
hadi bırak ağırlıklarını da manzaranı seyredelim senle ....

12 yorum:

emrecn dedi ki...

istanbul ah istanbul ugruna yıllarca savaşılan bir devri kapatan istanbul ...
onlarca şarkıya şiire güfteye yataklık eden istanbul..
özledim birden bende.. bütün özlemlerimi ve istanbulla ilgili hayellerimi bogazıma dizen bir yazı yazmışsın
fırk

gözleri dolu smiley...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

istanbulu tatmış olan herkes her istanbul yazı yahut şiirinde bir kelimede olsa birşeyler bulur sanırım kendine :)
saat 13:06 istanbul hala uyuyor :)

Adsız dedi ki...

hoşgelmişseeeenn
allah, sevenlerini istanbuldan ömürboyu ayrı koymaya.(emrecn, allah kavuştursun )


bırak istanbul uyusun, o bazen yapar böyle ama sen uyuma. canlanalım çoşalım. he mi? :))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hoşbulduum saol varol :)

ayrıcanada amin

bide
he .. :) hihiihi

FİGEN dedi ki...

�stanbul ge�mi�i unutur mu bilemem ama, �izdi�in yeni �eyleri de saklayaca�na eminim...

yüxexeratonin dedi ki...

sana küçük diyorum bir de..senin neren küçük beaa laflara bak..yineyim ama yeniyim istanbul hee :))
canım benim ya bak ben seni ömrümün blogcusu seçmişim sayfamda sen uyu burda emiii!!!ziyaret etmediğin çıktı ortaya küçükpsikopat..oysa ben okuyorum ama cepten bağlandığım için yorum atsmıyorum kimseye,
kırıldım sana :(((

LoLa dedi ki...

nörüyooon ortağaaamm :)
istanbula benden de b selam çak
çok özlemiş seni de lola
gelcekmiş yakında de unutmamış seni dee
hee bi de anneme abime iyi baksın
:)

Yolcu dedi ki...

istanbulu dinlermiş eskiden orhan veli.Şidi gelsinde dinlesin bakalım istanbul'u...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

figen
hoşgeldiniz :)istanbul un elinden gelse içindeki herşeyi kusmaya hazır ben eminim şuzamana kadar oldukça dolmuş ve bu ağırlıktan yorulmuş olmalı .ama eli mahkum ne yazık dediğin gibi yeni çizilenleri ve çizilecekleri saklamak zorunda....
bir güne kadar!!

yüxexeratonin
aplam canım daha yeni yeni başladım eski formumu kazanmaya gerekçemi bizzat bloğunda sunmuş bulunmaktayım bir anlık boşluğuma denk geldi :S küçüğüm ben bea . :((
kırılma nolur .

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

lola lola
başüstüne ablam selamın vede bilimum mesajın istanbula itinayla iletilmiştir :)duydu mu bilmiyorum ama :P

yolcu
bence orhan veli istanbulu dinlemek fikrinin doğruluğunu biraz gözden geçirsin .bu sefer dinliycekse gözü kapalı dinlemesin mesela :D

Unknown dedi ki...

oh oh psikom istanbullara gelmiş bu seferde ben şehir dışındayım tüh :(
çok ağır bir yazı olmuş güzelim iki üç kere okudum her okuyuşumda farklı şeyler gördüm .eline diline yreğine sağlık .

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

saol aplam sende saol :)
arada esiyo işte sağdan soldan :P