23 Ekim 2007 Salı

BlAcK or SiYaH 'I dağıtalım :P


şimdi değerli izleyenler!

biraz illüzyon gibi sanki,biraz psikopatca ,hafif eğlenceli ,ileri derecede teknolojik bir takım çalışmalardan yola çıkarak ,black or siyahın altını üstüne getirmenin (kendim bunu yapabilirim zaten istediğim zaman ama )size bunu yaptırabilmenin çok kolay bir yöntemini bulmuş bulunmaktayım Ha bunu yapmaktaki amacım ne olabilir benim bile hiç bir fikrim yok tam manasıyla nickimle alakalı bir problem zannederim :) tek yapmanız gereken aşağıdaki ''sayfayı dağıt '' linkine tıklamak .sonrasında keyifle nevri dönmüş, kendini şaşmış, nerden geldiğini sapıtmış black or siyah sayfasını izlemeye koyulun .elinize bi bardak çay alın keyifle izleyin :D çıkarken sayfayı toplamayı unutmayın bunun için geri dönüş yapmanız yeterli olucaktır .iyi eğlenceler :)
not : linke tıkladıktan sonra sayfa aşağıya kayım yapıyor siz onu yukarı çıkarın yoksa bişey göremezsiniz :D link özel kodlarla hazırlanmıştır her sayfaya uygun değildir.bilinçsiz kullanımı pc nize yahut sayfalarınızın html kod bütünlüğüne zarar verebilir .bizden söylemesi demedi demeyin kapımıza gelmeyin :)

10 yorum:

Arolium dedi ki...

nerden buluyorsun bunları bi' bilsem :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

psikopatlık ,biraz gezme dolaşma internet ortamında, sonra kodlar alemi ,bir kaç klik ortaya böle şeyler çıkıyo :)

stickman dedi ki...

anam kafam beynim döndü naptın böyle psiko

mevudugaga dedi ki...

ay odamı toplamaktan gına geldı yetmedı bı de geldım senın blogu dagıtıp toparladım..
offf mahvoldum ((:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

stickman :)
hokus pokus bu :P

mevudugaga
:))

Unknown dedi ki...

psiko hrikasın sen :)
inanılmaz ilginç bir şey bu çok sevdim yeğenlerime yönlendiriyorum hemen onlarda bayılıcak .

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:))
kendi çapımda eğleniyorum işte sizlerde benimle birlikte mutlu oluyorsan e negüzel ozaman diimi :)

Adsız dedi ki...

kızım yAA çok dAğıldı!! nAsı toplucAz bAk gelen giden oluo Rezil etme sAyfAnı bAk evde kAlıRsın sonRa :D

hAstAyım sAnA !! mAnyAkım bnm :D

Nurum dedi ki...

allaaseen psiko başım döndü başııııım...:D hahahah göz bebeklerimin de döndüğünü hissettim valahi...:D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

aklınızı alırım ::P :D
hahah ehehe