10 Aralık 2007 Pazartesi

Site hacklemenin en kolay yolu :)


evet efenim yanlış okumadınız site hacklamanin en kolay yolu diye bir başlık attık postumuzun başına .Hack nedir ?önce bunu birazcık oturtalım .kendi tabirimizlen ,caizse eğer; sanal ortamda ,sanal bir platforma, sanal yöntemlerlen yapılan çok sanatsal saldırılardır :D BlAcK or SiYaH kuruluşu olarak sizlere böyle bir hizmeti sunuyor olmaktan dolayı acayip mesuduz .yapmanız gereken ;
aşağıdaki linke tıklayın ,karşınıza gelen target kısımlı boşluğa gıcık olduğunuz, sevmediğiniz hacklenesi sitenin adresini yazın. bir altında bulunan disaster yazılı bölümden saldırının şeklini seçin ve en alttaki go tuşuna tıklayın. sonrasında arkanıza yaslanın elinize varsa sıcak yoksa soğuk içeceklerinizden biri ve patlamış mısır kombinasyonunu alarak keyfinize bakın .ben denedim nasıl bir hazdır nasıl bir rahatlamadır anlatamam .içime serin sular serpildi :P neyse daha fazla sizi bu güzellikten mahrum etmiyim gevezeliklerimle, buyrun tıklayın hackleyin . :))) herhangi bir konuda başınıza dert açılırsa olay mahkeme boyutlarına neyim taşınırsa beni görmediniz duymadınız tamam mı ? hiç üstüme bile alınmam :D hehehehe ihihi :P

zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır ama çilesiz dertsiz zafer burda :D

14 yorum:

abbas yolcu dedi ki...

Hacklesem mi?

Nurum dedi ki...

ahanda tam psikomluk bişi olmuuş bu...hahahahahah :) gene mi bayıldım gene mi pek hoşuma gitti yafu...:D seviom ben seni beee...psikoluğuna sağlık valla...:))

stickman dedi ki...

offf talan ettim bizim okulun dandik sitesini, çok pis rahatladım. :)
oh be. tenkyu

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

abbas yolcu
hoşgeldiniz :)
hackleyin hackleyin elinizi korkak alıştırmayın :D

nur-u muhabbet
etkiye tepki ben seni seviyom ya sende beni ondan seviyon kanımca :)
karşılıklı empatik sempatik bişiler oluşuyo illaki :D
siz böle tebessüm edin gülün sevinin
başka bişi istemiyom zati ben ;)

stickman
ücretsiz psikoterapi görevi görüyo black or siyah :P hehehhe
okul sitesi he ?
güzel fikir bende göriyim şu eski okullarımı bi ara hatta bazı hocaların da sitesi olsa ve ben gerçek hacki yapabilsem ne iyi olurdu :D
vahşiliğimi uyandırdın be stick aaa

stickman dedi ki...

içimizdeki vahşiliğin hiç uyumaması dileğiyle diyim o zaman psiko, hazır okul demişken bi de şu dandik fakültemin daha da dandik sitesine dalıyım ben, rahatlatıyo valla :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

muhahhah hişş stick diyom ki biz bu olayı profesyonelliğe taşıyak böle toplanalım hacklencek siteyi kararlaştıralım aynı anda toplu dalımlar yapalım birimiz traş makinesini kapsın diğerimiz zeplin ordularını yönetsin :P :D
blog hackerlarını koruma ve kollama derneği neyim eheuheh süper olurdu ;)

stickman dedi ki...

hehe süpersonics olur
şaka bi yana ben bi aralar bu hack işine ciddi ciddi takmıştım. o hacker sitesi senin bu hacker sitesi benim dolaşıp duruyodum, onlarca foruma üye olmuştum. amacım çaktırmadan okulun sistemine girerek notlarımı yükseltmekti :) şimdi diceksiniz ki, -bunları yapana kadar adam gibi çalış dersine öyle yükselt! ama yok işte, onun tadı ayrı. çok hayaller kurardım. bankaları hackleyerek milyar dolaralara sahip olma hayalleri filan. izlediğim bi çok hacker filminin etkisi işte bunlar. sırf macera olsun diye bi kaç msn hacklemişliğim vardır ama sonra özür dileyerek geri verirdim adamların msni, vicdanlı hacker işte. tamamen heves ve film etkileriydi. İnş bütün hack işlemleri senin verdiğin linkteki gibi olur psiko diyerek, sosyal sorumluluk görevimide yerime getirip bu yorumu daha fazla okunmaz hale getirmeden göndereyim.

yüxexeratonin dedi ki...

kızım varya ben seni bulur,sonra hart diye ısırırım yanağından..çok tatlısın sen beaaa :)))rahat dur ne istiyosun milletten ??

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:))))))))))))))

Nurum dedi ki...

seni sevmeyen ölsüüüüün ... :):)
benim bu aralar gülmem lazım zati..iyi ki varsın be...

mevudugaga dedi ki...

hohoyt süpermiş süper ((:

Unknown dedi ki...

allah iyiliğini versin cadııı
baştan ciddisin zannettim psikopattır yapar mı yapar diye site ismi yazamadım korktum kapattım sonra merakıma yenik düştüm yazdım kıytırık bir site ismi :D gülmekten öldüm yine kız harikasın sen :)

inehk dedi ki...

süpersin!

Adsız dedi ki...

yav bende hıc bısı olmadı ne ıs :D ne biiiiiiiiiipe yarıor bu sadece sıteyı acıor okadar baska bı seye yaramıor :S