19 Ekim 2007 Cuma

ⓣⓘⓟⓜⓐⓣⓘⓚ

sevgili BlAcK or SiYaH izleyenleri
sevenleri sevmeyenleri :P
hani bloglar arası sobeleme yahut mimleme gibi şirin mi şirin oyunumtrak
bi olayımız varya .heh ben şahsım adına bu olaydan çok hoşnut oluyorum
ne hikmetse banada pek denk gelmiyor.(son geleni erteledik o başka :))
neyse baktım şu son günlerde hakkaten geldiği gittiği yok dedim
ozaman ben başlatıyım bea.zaten diğer sobeleri acaba ilk kim başlattı diye çok merak ediyordum.
bir iki tanesinin geçmişine inmeye çalıştım ama başarılı olamadım başladığım yere geri döndüm.
ben başlatırsam ve bu sobede diğerleri gibi evrenselleşip yayılırsa (ki benimki biraz acayip :Ptam verim alamıyabilirim)hiç olmazsa birtane sobeyi kimin başlattığını bilcem :D
eveeett gelelim sobemizin konusuna
efenim yukarıda bi canı sıkılan adam resmi varya pardon bu canı sıkılan kız :D
heh onu ben yaptım tipinden belli oluyordur zaten :P
şimdi bi link vereceğim ordan sizlerde bu canı sıkılan tiplemelerden çeşit çeşit yapabileceksiniz
(isteyenler )
diyorum ki ben burdan bi kaç kişiyi sobeliyim onlarda kendi tiplerini oluşturup bloglarına koysunlar.hem yaratıcılıklarımız çıkar ortaya hem bloglara farklı bir renk gelir die düşündüm.
tek sorun herkes bloğuna bir başkasını sobelemek için bu linki koymak ister mi yada yapabilir mi :S ?neyse ben başlatıyımda gittiği yere kadar gitsin =)
bu linkimiz.

evet şimdide sobelediklerim :D
aSpUrÇe,aysemine :),stickman,anna,son olarakta mevudugaga
daha fazla yapmıyım da millete te kalsın sobelencek kişi :P
tip yapmak isteyen istemeyen herkesin bir kez girip ortama bakmasını tavsiye ederim fondan çalan müzik çok komik çünkü :)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah seni bildigi gibi etsin tipmatik oyle mi ? nerden buluyorsun boyle tip tip seyleri :D ?...
Aysemine

Adsız dedi ki...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! yapayım canım hmn!!

Adsız dedi ki...

canm istediniz sayfa bulunamadı dio ama bi bak istersen ben mi bulamadım acabaa!! :D

buradanbiratligecti dedi ki...

psiko linkte bi sorun var herhalde istediğiniz sayfa bulunamadı diyo yoksa beni kafayamı alıyor anlamadım :P

CyNthia dedi ki...

ilk sobelemeyi nahnu yapmıştı bloğunda..o pirimizdir:) oki.. wp yi tr yeye getiren adamdır..ve ozamanlarda sobelemenin bir amacı vede bir adı vardı..''beni kritize et'':)) böle bi açıklama yaptıktan sonra.. sobelemenin son halini saçama bulduğumu ve hiç katılmadığımı aslında da belirtmek isterim:) ama psikom istemiş yaptım bile bende gotik melek yaptım..umarım beğenirsin psikom :)

david santos dedi ki...

Nice work, yhank you.
have a good weekend

yüxexeratonin dedi ki...

yerim seni kız ben :))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

efem yawf bazı kişiler görebiliyor bazı kişiler göremiyor sayfayı nedenini bende anlamış değilim :S şahsım adına çok hüzünç bi durum ama bu :(
offf ya anam nie böle oluyuki :S

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

millleetttttttttt bida deniyin bakiyim hata düzeldi artık heralde galiba sanırsam:S

CyNthia dedi ki...

hata veriuo en baştan psikom ama giremeyenler anasayfaya dönsünler.oradan tıklasınlar tipmatiki;)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bir öncekinde veriyordu hata ama tekrar yenileme yaptım linkte artık vermiyo bende sizde de vermez sanırım işallah :P

stickman dedi ki...

şarkıda hakkaten efkarlıymış be :)

mevudugaga dedi ki...

butun sarkı cesıtlerı de cok guzeeel ((: yaptım bıle ben kendı tipimi ((:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

evet hele en başta çalan çok psiko :)

Unknown dedi ki...

bizde yeğenlerimle yaptık bir sürü :)
onlarda bende çok eğlendik.
teşekkür ediyorlar sana psiko ablaları buna benzer başka şeyler varsa koyarsan çok sevinirlermiş :)