18 Ekim 2007 Perşembe

güℓмє çєşιтℓєяιмιz νє αηℓαмℓαяı


Hahahahaha: En ilkel gülüş şeklidir … Her durum karşısında yapılabilir...


Ehüehüehü: Espiri yaptı bal kabağı gülüşüdür , herkesler yapamıca için yapımı zordur...

innnıhohhaha: Sinsi olan bu gülüş, literatüre bizans kahkası diye geçmiştir, bir sonraki replik:"oyna türk kızı" olucaktır...

hahahaayt: Kadınlara hastır,kocanın zengin olduğunu gösterir...

hobarey: Gülüşten öte bir sevinç gösterisidir, en kötü yanı sizide ortak etmek isteyecekir...

kikikikikikikiki: Genelde başın yukarı aşağı sallanmasıyla desteklenen bu gülüşten, zarar gelmezz..



haaah-hah-hah-hah:kendini yineleyen bu gülüş tarzı daha çok yan masaların duyması için yapılır...


hhıh: Ağız kapalıyken burundan , tek nefes verilerek yapılır,kasan tiplere hastır.nette yazı okurken en çok tercih edilen türdür...
*
zuahahahaha: Kahkahanın desibel sınırlarını zorlayan bir çeşididir,genelde alt komşu elindeki süpürge sopasıyla tavana vurur biraz dizginlersiniz kendinizi... muhahahaa,puahhahah türevlerine rastlamak mümkündür. (herhalde benim en çok kullandığım şekildir :D)


euhe: Öhü ehe ıh şeklinde ses tellerinden geçer genelde pekte komik olmayan esprilere ayıp olmasın diye verilen yanıt/gülme efektidir..

13 yorum:

stickman dedi ki...

benim gülüşümü karşılayan bi tanımlama yok ama, zaten olamazda, gülüyüm mü? yok yok şimdi tanımlanamaz filan neme lazım :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yaz yaz tanımlarım ben hatta orayada eklerim :D :P
atladıklarımız es geçtiklerimiz vardır muhakkak bunlar benim aklıma gelenler napiim.

stickman dedi ki...

hauuueehauuueee eheiii kisıffff
karşısına stickman gülüşü yazarsan anca öyle tanımlanır :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ahahahhahahaha :D
ama buna önce uygun bi smiley bulmak lazım varsa tabi.
orjinal bişiy tabi herkes yapamaz :)

emrecn dedi ki...

puahahha var bide salyalar saçarak gülme eçeşiti...

Adsız dedi ki...

janem ben ehehehehheheh die gülüyorum bnm gülüşüm ayşeciks gülüşü yok hiç bi yerde sen yorumla !!! eeheheheheh

CyNthia dedi ki...

beni kategorize etme psikom yaa:D elleme bana:D ama eheuheuheu vede ehe benimkiler:D

Adsız dedi ki...

hic gulecegim yoktu psiko sayende okurken -bU nasil yapilir ki falan seklinde buldum bi ara kendimi -guldum :D
aysemine

mevudugaga dedi ki...

hohooyttur benim gülüşüm.son derece mutluyum demektir (:

Nurum dedi ki...

en çoooook sevdiğiim şey bu beniiim...hep gülelim her çeşit gülelim,hep birlikte gülelim
her zaman gülelim,her koşulda gülebilelim,sevelim gülelim,sevmeyene de gülelim,gıcık olsun gülemeyenler diye inadına gülelim... :))) tamam tamam sustum...ben de yazmıştım bugün gülümse diye ama benim ki biraz duygusal olmuuş galiba sanırsam... :)))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

oh oh maşallah herkesin kendine has gülüşü var hepsi birbirinden egzantirik hepsi birbirinden efektli =)
şekli şemali nasıl çıktığı önemli değilde kimsenin yüzünden gülücük eksik olmasın inş.bol tebessümlü kahkahalı günler geceler :)

LoLa dedi ki...

süpermiş...:))

Unknown dedi ki...

lginç tespitler :)
güldürdün beni psikom.