12 Aralık 2007 Çarşamba

Saçmalamaloji :D

gelmiş geçmiş en cins postumuzla karşınızdayız :)ama çok eğitici vede öğretici oldu bea :Pgenel kültür sorularından tutunda bilimsel ispatlara ,belgesellerden karikatürlere bir dolu yararlı olay. her eve lazım! ailecek oturup izleyebileceğiniz benim seslendirmemle hayat bulan bilmem kaç yerde oskara aday gösterilmiş ama mudana etmemiş ileri derecede psiko bir paylaşım.buyrun izleyin başlıyoruz.

Buluş(icad :P)



müzik

kendi müziğinizi kendiniz yapın ama müthiş bir olay
izleyenler ve beni tanıyanlar
benim neden çok hoşlandığımı ilk melodide anlıyacaklardır
hiç şüphem yok :)



savaş sanatı :P
genel kültür sorusu .
1_Aşağıdakilerden hangisi bir hayvandır ?

a: zürado
b: zürare
c: zürami
d: zürafa
e: zürasol
f: zürala

g: zürasi
yumuşak g: zürado(ama bu incesi )

cevabı arka sayfada :P

bilimsel ispat
:)
zıkkımın kökü

karikatür

: Belgesel :
hayatımda böyle şey görmedim o_O gerçek olduğunu kabulenmekte zorlanıyorum. mutlakiyetlen izleyin fikri olan varsa lütfen beni aydınlatıp ışıldatsın.

:)

12 yorum:

inehk dedi ki...

göbeğim titreye titreye güldüm kız.. :D özellikle zıkkımın kökünde..

. dedi ki...

geldim benn

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

inehk
ben seni güldürdüm Allah da beni güldürsün :P
:D

bitterim hoş geldin bea hele şükür :)

Nurum dedi ki...

tübe tübe bunlar ne böle yafu...gösleri felan var,kurtcuk murtcuk,kıpraşık şeyler...ayyy içim fena oldu...ayy bunlar gece benim rüyama girmes dimi psikooom.. :S
bu zıkkım olayı da tam bilimsel hatta tam senlik olmuş... :)ihihihi

stickman dedi ki...

demek hint müziklerini seviyosun, ben kliplerini izlemeye dayanamıyorum :)

kedi dedi ki...

Psikom oh bea dedim,epeydir gelmedim sildim süpürdümyazılarını.
Kızımm nerden buluyorsun sen bunları ya alemsin vede manyak!Hahhaa

Dur şimdi yorumu bi atiim unutmadan müziğe ve şu ışıldatacağım hayret şeysine tıklıyciyim.

Biİtiraf:Pastayı ben yaptım deyince"hadi len yeme bizi"diye yorum yazayım diyordum ki yapım aşamalarını gördüm zınk kaldım.Saygılar ümit ustam:)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

nur-u muhabbet
bende bilmiyom valla izlerkene azım bi karış açık kaldı .rüyana neyim girmes aplası hem girse bile zararsız bişiye benziyo bunlar :P

stickman
evet hint müziklerinin çok kaliteli bi hayranıyım .klipleri evet bayanlı erkekli son derece hoppidi zıppıdı bişiler gözü yoruluyo insanın beyni dönüyo ne olduğunu anlamıyo ama slov müziklerin kliplerinden bazıları iyidir.:))

kedi dedi ki...

Hahhaaaa ses çok açıktı odadakiler tuhaf tuhaf bana baktı:Güzel dimi diye sırıtım şaban gibi.
Vee senin neden hoşlandığını hemen buldum ama buradan o melodi nassı yazılır ki:O
Lalaasolsol fami re dododosol lasi fa mi reeeee :)))

Adsız dedi ki...

yaaaaa sindi zikkimin koku corbasini nasil yapicem ben !!!hayalimde o kök corbasini birilerine yedirtmek vardi !!! ben su son belgeseldeki gibi canli seylerdendir diye umit ediyordum zikkimi..
ama bilimsel belgeyle konusuyorsun nolcek sindi?!.
bilmi inkar edersem carpilir miyim maazallah !!! he psiko ?!
aysemine

Adsız dedi ki...

zıkkımın kökü, çok hoş olmuş. ama sanırsam matematik bu hususta aciz, zıkkımın kökünü bilemezler :)))

emrecn dedi ki...

O VİDEOYU DAHA ÖNCE İZLEMİŞTİM başlıktanda anlaşılabilceği gibi çok gerçekçi duruyor ama animasyon kökenli olduğu aşikar
zıkkımın kökü süfermiş ayrıca lisede yapardık yaşlanıyoruz böhü

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

oooo hocam hoş geldiniz tekrar :)
benim bloğa girerken biraz temkinli olmak gerek herzaman böle masum şeyler çalmayabiliyorum bi hayalet müziği vardı hatırlarsınız Allah mafaza çevre civardaki çocukların psikolojik sağlığına dokunur neyim :P
benim kardeşim çok korkuyodu ondan :D

ayseminem
çarpılmazsın kanımca ama bilim seni affetmeyebilir bilemicem sakıncalı bi konu yaw keşke o canlı şeylerin gerçek olduğundan emin olabilsem vede soracıma onlardan yetiştirebilsem hayatımda acayip bi renk olurdu yaw :S

melal
harbi ya bir matematik profesörü olarak bizi bu konuda aydınlatmak sana düşer ama aciz olduğunu düşünüyosun demek bu konuda matematiğin hımmmm .bende merak ettim acaba zıkkım kökün dışına ne olarak çıkar :D

emrcn
bi ara gerçek olabileceklerine inanmaya son derece yaklaşmıştım :(
çok sevmiştim çünkü onları neyse
belki bi ara bitkilerin bi kaçının dna sı neyim bozulur da böle bişiler çıkar ortaya dünya dengesi bozuluyo neyim ya :P
eheuheh