1 Kasım 2007 Perşembe

için. içinde. içinden. içimden .


gecenin içindeyim ,
tuhaf bir his var içimde.
içime sığdıramadığım duygular içinde ,
yas tuttum gidişin için.
içimden geçenler bir bir sana dönüyor .
her içime kapanışım seni defalarca içime atıyor.
çıkarsınlar beni sensizliğin içinden.
ne içindi gidişin? bana korkuyorsun deyen sen! hangi sebep için gittin .?
için için yanıyormu şimdi için.yanmaz ! hissizliğin içinde yandı senin merhametin.
içtiğin bir damla yalansa .şu an içinde yüzdüğün deniz değmezdi hiç birşey için.
gidişlerinin lanetine, içimden de git!
gidişinin içinde kaybol için için.
içimden geldi.

10 yorum:

stickman dedi ki...

ne güzel yazmışın

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

içimiz bi tuhaf oldu şimdi.
:)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

su iç geçer :D

Unknown dedi ki...

aman psiko çok korkunç oldu senin bu bloğun .korku filmine gitmişim gibi hissediyorum .sağdan soldan eller çıkıyor şimdide kuyudan biri çıkıyor müzik desen zaten tik sahibi yapcaksın bizi ayol .
o mumlardan sonra buna döndü ortalık sen gerçekten psikopatsın .
bide bu şiir çok mükemmel olmuş.
sende ışık var .ilerde güzel yerlerde göreceğiz psikomuzu üstünde durursa.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:) böyle değişiklikler iyi geliyo bana çok zıtda olsalar.yenileniyorum psikolocik olarak.korkmak iyidir hem :D kalbe iyi geliyormuş :)sıkılınca değiştiririz ambiyansı .idare edin.
;)

Unknown dedi ki...

üzüldüm ...
bu satırların yazıldığı kişi için .

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

uzun bir aradan sonra reha bey tekrar aramızdalar ..
hoş geldiniz.

Adsız dedi ki...

oldukca icli bir yazi olmus
aysemine

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:)))
okuyupta fazla içerlememek lazım :)