18 Kasım 2007 Pazar

pazar psiko ev gereçleri :P

değerli black or siyah izleyenleri :)
son zamanlarda ilginç tarasımlı ev araç ve gereçlerine acayip sarmış durumdayım.bu konuyla alakalı nerde ne kadar site varsa hepsini gezdim ,gördüm ,ezberledim.anam öyle egzantirik şeyler öyle psiko tasarımlar varki hayretiniz şaşar :P hepsini geziyorum ediyorum bazılarınıda kaydediyorum ,olurya ilerde bir gün kendi evim olduğunda bi fikrim olsun ,dekorasyonu da bana benzesin ,böle içeri giren sahibesine çekmiş falan desin diye şimdiden çalışmalara başladım sayalım :P (umarım evimi paylaşacağım kişi yahut kişilerde benimle aynı zihniyette olur :) biraz zor ama olsun )buna bağlı olarak, benim etkilendiğim ,gündem yaptığım herhangi bir konuyu bloğumada yansıtmamazlık olmaz diyerekten ,şöle bi olay başlatıyım diyorum kendi kendime .bundan gayrı her pazar o beğenipte kaydettiğim egzantirik ev eşyalarından bir kaç taneyi burda sizlerinde beğenisine sunayım .hem görüşlerinizi beyan edersiniz hem sizinde fikriniz olur :P ayrıcanada gelecekteki evimide sankim ziyaret etmişsiniz gibi olur mu ,kim ,acaba falan .ne dersiniz? sevinç ve istek çığlıklarınızı duyar gibiyim :P (ay napıyım yawf son zamanlarda post kıtlığı çeker oldum :D)neyse evet bu günden itibaren başlayalım efenim buyursunlar .


ilk olarak giriş kapımızdan başlayalım istedim ,gördüğünüz üzre kendisi son derece haşin haşerat bir tipe sahip olup, hırsızlar açısından son derece kullanışlıymış izlenimi versede bence diil. ben hırsız olsam bana hiç bir şekilde engel teşkil etmezdi mesela neyse konu bu değil önemli olan görüntüsü :) yalnız iki anahtar girişi var ve muhtemelen bir tanesi doğru giriş. bu doğru olanı ezberleyene kadar bir takım zorluklarla karşılaşmak mümkün .özelliklede okuldan yeni gelmiş küçük çocukların altına kaçırması gibi ehm örnek verdim yani :P




evet sıradaki ürünümüz salonumuzun havasına hava katacak olan bir kilim .ilk başta pek birşey ifade etmiyor sanki ama dikkat edince bunun yağda kızarttığınız çift sarılı yumurtayı şakkadanak halının üstüne aktarıvermişsiniz havası verilmiş bir kilim olduğunu anlıyoruz:) .mutfağa daha bir yakışır sanki ama üzerindeki sarı bölümler minder niyetli yapıldığından mutfakta pek kullanışlı olmaz bence bu .ne o öyle .mesela bir gününden acil misafirleriniz gelicek mutfakta hay hamarat koşturuyorsunuz bir buzdolabına bir tezgaha, yanlışlıkla ayağınız şu kilime takıldı ve düştünüz .misafirler geldi ''ay canım ne oldu senin başına öyle ? ''. ''ehm.. şey mutfakta ayağım yumurta sarısına takıldı da düştüm möhüm bişey değil .'' hehhehe güzel olurdu :Pbiz bunu ya salona yada çocuk odasına koyalım daha iyi olur sanki .





sıradaki psiko ev gereci yarasa mandal :)
anam şunun şekerliğine bahk ,şu güzelliğe ,asalete, endama bahk :)bayıldım ben buna.çamaşır asmayı hiç sevmeyen biri olarak baya harekete geçirici tetikleyici birşey benim için bu :P ayrıcanada dışarıdan kont draculanın malikanesinin balkonunada benzer balkonum .ne güzel olur :)



evet bu günlük bu kadarı yeterli ,haftaya başka psiko ev araç ve gereçleriyle karşınızda olacaüız bizi bekleyin efeem :)

16 yorum:

Adsız dedi ki...

ihihi.. tAvAdA yumuRtA foRmundA hAlı.. AllAm nAsı 1 zihniyettiR bu :D

mevudugaga dedi ki...

ay bu kilimi yerim ben yaaa.nedir bu nereden bulunur bu tür bilgileri de sun ki bize.görmekle kalmayalım alalım.yok illa sadece benim evimde olacak diyorsan lafım yok.o zaman da dışarda bi yerde benzerini yaptırmaya çalışırım.Yasal olmayan işlere bulaştırma beni psikom söyle nerden bulurum (;

Adsız dedi ki...

o haliyi cok sevdim
aysemine

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bakıyorum bütün millet halıya kesilmiş :D
höyytt benim halım o :P
valla mevum nerde bulunur nasıl elde edilir bende bilmiyorum .aynen dediğin yasal olmayan yöntemlerlen elde edilcek bu şeyler :P ne yalan diyim bende hastayım o halıya :)

Unknown dedi ki...

çok sevindim bu posttan her pazar olacağına çok eğlenceli olmuş çünkü :)
eşyalar ilginç senin yorumlar eklenince daha bir ilginç olmuşlar .
bende en çok halıyı sevdim .misafirlerle olan diyalogda harikaydı :D çok güldüm inan.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hakkaten ne halıymış be iki dakkada hayran kitlesi oluşturdu kendine velet :D huhahaah kim yaptıysa zekasını seviyim yakın çevremde nie böle tipler yok benim bea huyhhhh -_-'

emrecn dedi ki...

o mandalları batman kullanıyomuş .. robin de yıkıyormuş kirlileri..
öyle diyolar...
:P

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

kim diyo onu bakiiim :D
kim dediyse iyi demiş batman abimiz, yakışır valla öle yarasalı mandal falan .zaten yapan kişi ondan esinlenmiştir muhakkak.ha yarasa ha batman aynı şey :P :D :)

david santos dedi ki...

I come to desire peace for Turkey. Have good day

stickman dedi ki...

halının sucuklu yumurtalısı olsa daha bi nefis olurdu.

Adsız dedi ki...

bu kadar duyarsız olma :( istediğimiz bir müzikti sadece. bu arada son yorum yurt dışından bakıyorum dünyaya açılmışın hadan kolay gelsin

Adsız dedi ki...

ben kapıya bayıldım :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

stickman
tahmin etmeiştim senin bu halıyı görünce sucuklara atıf yapacağını :D

isimsiz
duyarsızlıkla ne alakası var bunun koyduğum yabancı müziklerin hepsinin ismini yahut sırasını aklımda tutmamın imkanı yok.çok beğendiysen sen dikkat etseydin ismine belirtiliyor sonuçta üst kısımda yeşil renkli .hem sen hint müziklerini sevmezdin pek nasıl oldu da beğendin onu.

melalim
bendensin :D

Unknown dedi ki...

güzellik yine yapmışsın yapacağını kıss :)
hepsine aşık oldum ben .en favorimi sorarsanız bende kilim diyorum düşünmeksizin.hadi bakalım bekliyoruz yenilerini daha da bir orijinallerini .

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bu kilim kesin ödül neyim bişiler almıştır he :D
bu ne hayran kitlesi bu ne beğenidir canım :)
bir sürü bişiler buldum ablacım .haftaya pazara buluşmak ümidiyle :P

Nurum dedi ki...

kız allasen o kapıyı gece açmaya kalksam beni acilden gelir alırlar... :))hele o mandallar aman Allahım,gece bi hava alayım desem balkona yönelsem,aşağı bile düşerim ben korkudan,mazallah...amanın ecelim olur bunlar benim valla...hahahaha:D