28 Aralık 2007 Cuma

tamam artık bu son şemsiye :D merak etmeyin.

şemsiyeden bahsediyoruz diye her resimde şemsiye
olmak zorunda mı ? Değil.
(belkide zorundadır (: )


arka uzaklardan ayak sesleri yaklaşıyor ağır ağır.o bana bakıyor, ben ona bakıyorum .rüzgar esiyor arkasından ,saçları dalgalanıyor hafif hafif,yanağında küçük bi su damlası ,kayıp düşmemek için zor tutuyor kendini.dışardan bakan biri için ne acıklı veda sahnesi çeviriyorus hee ,bi fon müziğimiz eksik diye geçiriyorum içimden. adamın yanağındakinin yağmur damlası olduğunu ne bilsin millet .o şemsiyenin niye yerde durduğunu çözemezler ama bence,akıllarına takılır hatta, gece uyuyamazlar mazallah. arka uzakların ayak sesleri biraz daha arka yakınlardan gelmeye başlıyor.gayet tuhaf bi portre çizdiğimizi biraz daha bilinçlice idrak ediyor ve bu saçma olayın biran önce sona ermesi için onunda benimde beklemediği bir hızda şemsiyeye eğiliyorum (aslında belkide onun beklediği bi hızdadır orasını bilemezsin :P )hayır yani ben eğilmesem o eğilip almıycak bence ,öyle bi hava var zat-i alisinin böle duruşundan ağır ağır dökülen .ne biliyim.hani bi böyle ben eğilmezlik bi böle ben artistim havalari (: hatta şemsiyeye uzanırken aklıma geliyor birden ,tam şemsiyeyi tuttuğum anda çat diye elime basarmış da''bizde elden düşen şemsiye bida ele alınmaz.şemsiye şemsiye dediğin nedir gülüm ,naylonunu çıkar bildiğin sopa vb.polat alemderani cümleler neyim kurarmış gibisinden .ay hayır kurtlar vadiside izlememki nerden geliyo aklıma en kritik anlarda böyle şeyler .gerçi tipiylen, havasıylan bi bağlantı kurmuştuk doğru orda şeettim :P neyseki böyle birşey olmuyor ve uzanıp alıyorum şemsiyeyi.ona doğru uzatığımda bir an almıyacakmış gibi bi ışık yakalıyorum gözünde, baya kötü hissediyorum kendimi almazsa ne yaparım gibisinden .halbusuki tuhaf bi korku yani, almayıp ne yapcak ?yere düşen alınmaz .pislendi o. bırak ,başka alırız mı diycek ?.yok artık (: neyseki demiyorda zaten .sol elini uzatıp alıyor şemsiyeyi _harbiden solakmış ,sayısal zeka filan :P ben bu meseleye niye takıldıysam o ayrı mesele_ dudağı hafifçe sağa doğru kıvrılıyor ,tebessüm, bu olsa gerek. gözlerinde birşey söylemek istermişcesine yanan kıvılcımlar var ,dudağı kıpırtısız.bi an asla teşekkür etmesini istemediğimi farkediyorum.demesin .hiç bir şey söylemesin.bu olay bittikten sonra falan yankılanmasın kulağımda sesi. zaten bişey söylese karşılık verecek ses bütünlüğünü toparlayıp çıkarabilir miyim emin değilim. ama etmiyorda zaten .teşekkür etmediği için teşekkür edesim geliyor.ukalalığına değil he .ciddi ciddi.son kez hiç birşey düşünmeden bakıyorum gözlerine. GÜZEL!gözleri yani.yeşil hem. ama tam yeşil de denemez.ilk önce profilden görsem siyah derdim mesela (: artık yüzünden hiç bir mana algılamak istemeyerek kıvrılıp geçiyorum sağından.hızlı adımlarla devam ediyorum yoluma .kolumdaki poşet çıkarabileceği en salak şekilde tuhaf sesler çıkarıyor.haşır huşur gibisinden :P çıkarıp atasım geliyor bian ama eti puflar geliyor aklıma vazcayıyorum. peki ,düşürsem yada atsam elimden poşeti, oda yerden alır verir mi bana ?gerçi arkamda ama yürümüyor galiba. arka yakınlardan gelen ayak sesleri var ama onun adımları değil.biliyorum! neyse daha fazla düşünme deyip daha hızlı vuruyorum kendimi kaldırıma. hava soğuk .üşüyorum. şeyy... yeşildi bide. gözleri yani.

ayrıca insan bi teşekkür eder !
THE END (:

11 yorum:

Adsız dedi ki...

valla güzel espri bayıldım :) herzamanki gibi süper yazıların :) devamını dilerim

stickman dedi ki...

kimdi o adam kimdiiii?
yetkililerden bi açıklama bekliyoruz.

inehk dedi ki...

hmm..demek yeşildi gözleri..

şimdi sıra bende ben anlatıyorum.. :D karşıdan karşıya geçicem ama önce sağa bakıyorum..sonra sola bakıcağım anlamında gelir bu..sağa bakıoyrum araba geliyo..hmm duruyorum..karşımdan da abi geliyo..ama o durmuyo leyla leyla yürüyüo..arabada abinin geçmesini bekliyo ama bi yandan da çarpcak gibi..çarpmiicak da dokuncak.. o sırada abi dde bana dooru yaklaştı iyice.. ben en şirin ses tonumla sanki 5 yaşında çocuk severcesine "dikkat ediiiiin" dedim.. ama yüzümde şapşalca bi gülümseme.. abi de söndü solundaki arabaya baktı.. o da en şapşal ifadeyle böyle dedi "hiiiii ( bu sırıtma sesi) saoluun.."

ayrıca gözleri yeşildi..abi dediğime bakmayın gençti bayağ.. abi desem bozulur..

mevudugaga dedi ki...

insan bi teşekkür eder hakikaten.Ya bi şey sorcam gözleri çok mu güzeldi (:
Yeşil göz çok güzel olur.
Bir de ben de eti puf istiyorum lütfeen (:

etipuf dedi ki...

cok romantikmis..hikaye yani:))

psikopatim valla dizi film gibi sonunu bekledim :))

etipuf benim lakabimdir...adimi duymak guzel oldu..boyle bir hikayede:))

CyNthia dedi ki...

yeşilmiydi gözleri.. sen olmadıysan ben aşık olabilirmiyim:D

Yolcu dedi ki...

psikom ya sen dizi yaz bak..köşeyi dönersin:D...Allah Allah bak şimdi ne düşünüyorum bide erkek gözünden anlatalım biz bu olayı...---Elimde şemsiye yürüyorum ıssız sokakta sessiz sessiz...bu gün herzamankinden daha rahatım...Yağmur çiselemeye başladı birden,şöyle bir gökyüzüne baktım yağmur damlaları teker tekre yüzüme düşüyor.Hoşuma gitti o an hiç yağmur yağarken böyle hoş duygulara girmemiştim.sessizliği artık yağmurun çisiltisi bozmuştu ama oda ne bir ayak sesi geliyor,evet evet biri var arkamda,poşet seside geliyor elinde bir poşet olmalı.Ne varki poşetin içinde,baksam birşey olurmu?amaan ne düşünüyorum ben ya banane poşetten,ama arkamdaki kesinlikle bir bayan ayak sesleri narin narin yakınlaşıyor,üşümüş kulaklarımla hissediyorum.Yağmurda devam ediyor iyice hoşuma gitmeye başladı ama bileğimde bir ağırlık var,bu da ne şemsiye varmış bileğimde ,acaba ne zaman aldım bunu elime,şimdi açmasan gören bu adam manyak diyecek ama olsun manyağım bugün varmı,üff bugün aşırı rahatım heralde.Ama ellerim üşüyor,zor hissediyorum ellerimi...''çattt'' hay Allah şemsiye düştü,dönüp alsammı ki,arkamdaki bayanın ayak sesleride iyice yaklaştı.Almalıyım bırakamam şemsiyemi.Aaa aa oda ne bu ne güzellik böyle,arkamdaki bayana bakıyorum tabi şuan şemsiye neredeki önümde olma olasılığı yüksek ama gözlerimi onun üzerinden çevirmek gelmiyor içimdende.Ama oda şemsiyeye bakıyor,ama ama niye duruyor şimdi bu bayan önümde şemsiyeyide vermiyor Allah'ım kurtar beni diye dua etmiştim ki içimden kız birden gözlerime baktı.Bir şaşkınlık vardı suratında ama soğuktan kısarmış suratı onu tatlı gösteriyordu.Ben öylecee bakakalmıştım ki bir hain damla kesti bu bakışı oda ne gözümü kırpmam gerekiyor birden tereddüt ettim ama kırpayım hadi.Sanki elini şemsiyeye uzatıyor, bana mı verecek ki ama onda hatıra kalmasını istiyor içimden bir ses.Ne saçmalıyorum elbet bana verecek almalıyım o şemsiyeyi,evet,evet almalıyım.Hafifçe uzatıyor bana şemsiyeyi,bende alıyorum hafifçe.Teşekkür etmelimiyim acaba şimdi ,sapık sanmasın beni ama ama ben sapık değilimki teşekkür etmeliyim evet teşekkür etmeliyim.Ama ama birden yürümeye başladı bayan hızla geçti sağımdan arkama baktım ani bir refleksle sonra hemen çevirdim suratımı.Arkasından gidip gitmemekte kararsızdım.Ya beni sapık zannederse,ama ama ben sapık değilim.Sonra bir daha çevirdim kafamı ve baktım hızla ilerliyordu.Başını bir kez olsun çevirmedi.Sanki kararsızca titriyordu kafası bakacak gibi oldu sonra bakmadı.O da ne sokağın sonuna varmıştı hızlıca döndü ve gitti.Sokak sakindi hala ayak sesleri kulağımda yankılanıyordu.Ayak sesleri azaldı azaldı azaldı.Sonra yine sessizlik.Sonra titredimn birden şemsiyeyi yere fırlattım.Gelip onu tekrar bana uzatmasını istedim ama ne o vardı nede ayak sesleri.
(Kalem arkası:Psiko nasıl olmuş)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sultanik

teşekkür ederim o sizin kendi güzelliğiniz ;)

stickman
ne biliyim abi ben :D adamın biri işte .kendisine sormak lazım sen kimsin diye.bidaa yürürken yakalarsam önümde sorarım ;)

inehkim .
eheuhehehe sizinkide süpermiş :D
hayat kurtarmışın arkadaşım sen bea

butejoy
beğenmene sevindim ablam :)
yawf etipuf seven hatta biraz hayranlık boyutunda ilgi gösteren ne çok insan varmış :D

annam
bu meseleyi biraz düşünmem lazım :D:D:D

yolcum
ne yaptın sen bea eheuhehe
bazı erlerde çok güldüm güzel espirirler ;)
ama onda öle bi tip yoktu .ağır abi takılıyo sankim biraz .
ellerine sağlık çok güzel olmuş ama :)

anahtar dedi ki...

bu bitti ha? :~(
olsun
yenilerini dort gozle bekliyoruz.
:)

Yolcu dedi ki...

psiko yeni teknik bikerede herkese cevap veriyosun heh...Güzelll.:D

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun psikom, önümüzdeki karlı günlere bakalım :)

ellerine, kalemine(klavyene) sağlık, hoştu.