4 Aralık 2007 Salı

açın kapıyı polis!!

son günlerde polislerle ilgili bir sürü egzantirik haber var tvlerde,
bir iki kişinin yaptığı yanlış münasebetiylen koca bir personelin
asil sıfatına leke sürmemek lazım gelir bence .
her ortamın her oluşumun bir tuhafı çıkıyor malumunuzdur.
bu sebepten tadımızı tuzumuz kaçırmaya hiç gerenk yok.
benim biraz gülmeye ihtiyacım vardı alttaki diyaloglarla o ihtiyacımı
fazlasıyla karşılamış bulunmaktayım :)
sizlerdende tebessüme ihtiyacı olanlar varsa vakit geçirmeden okumaya başlasınlar.
not : aşağıdaki karikatür ve hayali diyaloglar asla polislerimizi tiye almak amaçlı değil yalnızca eğlence amaçlı yapılmış masum bir paylaşımdır .hatta bu komik diyaloglar polislerimizin nasıl zor durumlarla karşılaştığını görüp bir hımmm dememiz için iyi bir bakış açısı bile olabilir :P
benim polis bir akrabam tanıdığım neyim var mı yawf ?
hımmm düşüniyim
hayır yok
:)
.. yiğit özgür ..
P: polis
K: kişi

P: kapıyı aç !Polis.
K: Yanlış gelmişin kardeş ben polis deilim

P:kapıyı aç!Polis
K: kapı sıkıştı
P: O zaman kırarız
K: Peki ama kapı çe..
P:Allah Allah !Güm
K:likten

P: Kapıyı aç!Polis...Evde arama yapces
K:Arama izniniz olmadan açmam
P: Kapıyı açmadan nası gösterebilirs ki
K:Alttan yolla ...(sifon çekme sesi)
P:...
K: Muahauhua artık yok bi daa al gel

P: Kapıyı aç!Polis
K: Bu anda elimde uyuşturucu yok , arka bahçedeki söğüt ağacının altında ceset yok , yanımda 3 tane kiralanmaya hazır Rus Kız yok , pardon 4müş ben ne suç işlemiş olabilirim ki
P: Yok ben yan daireye taşındım da merhaba demeye gelmiştim
K: Ha sorun yok o zaman

P:Aç kapıyı! Polis
K:Annem kapıyı yabancılara açma dedi
P: Hönk ... Kapının kolunu çevir ve kendine doğru çek ben amcan

P:aç kapıyı polis
K:oooo hoşgeldiniz.kaynananızda seviyomuş hani...hanım sofraya tabak koyyyy

P:açın kapıyı polis
K:kardeşim kapıyı çalmadın ki açın diye barıyon
P: tık tık tık açın kapıyı polis
K:ya bak gene olmadı ya ben kimo diye sordum mu sorunca cevap verceniz hadi bida baştan
P:tık tık tık napıyoz lan biz kardeşim manyak mısın lan polisle oyun mu oynuyon
K:hayır adabı muaşeret kurallarını öğretiyom hadi ben yabancı değilim de yarın bigün başka bi eve giderseniz böle yapmayın ayıplarlar sonra

P:açın kapıyı polis
K:buyrun ne vardı
P:kardeşim ne açtın kapıyı kıllık yapmıcan mı
K:anlayamadım polis bey
P:...:'(
K:noldu memur bey niye ağlıyosunuz
P:hiççç çok duygulandım sabahtan beri hangi eve gitiysek takmadılar bile ne kıllık varsa hepsini yaptılar siz de böle birden şey edince şey oldu

:D

13 yorum:

Adsız dedi ki...

polisimize sonsuz saygılar ama ben çok güldüm. umarım işleri bi gün kesat gitmeye başlar, hepimizin buna ihtiyacı var, di mi :)

Nurum dedi ki...

ayyy bayıldım psikom ben bu en sondakine ( en sonda mı saklı bomba olanlar hep yahu) kıyamam ben polisime ,ay içim paçalandı yazık vallahi ya...Allah kolaylık versin hepsine...ben şimdi bütün polis tanıdıklarımı arayıp öpücem valla... :D

stickman dedi ki...

bi de böyle bişi var

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

melal

heheh doktorların ve polislerin işi kesat gitse (ama maaşlarına bişey olmasın tabe )hakkaten ozaman ne toplum olmuş oluruz varya :)

nur-u muhabbet
yaw seni kendime baya bi benzetmeye başladım ben şu son günlerde :Dyorumların neyi tam benim zihniyetten çok güldürüyorsun beni hhehheh :D

stickman
süpermiş :D bir kaç tane daha vardı bende de hepsini koymiyim dedim çok uzun oluyor post :)

Unknown dedi ki...

canıım .bak kim geldi :)
şehir dışındayım güzelim ya unuttum sanmayın sakın sizleri internetle ilgilenicek hiç vaktim olmadı .bütün eksiklerimi telafi ederim hiç üzülme .bayıldım bu polislere hayali diyorsun ama türkiyede eminim daha fazla komikleri olmuştur muhakkak :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bende öldü mü kaldımı bizim apla diyordum kendi kendime maillerimede cevap gelmeyince inziva olaylarımı ki die düşünüyordum :P (kötüye yormamak amaçlısından )çok da birşey kaçırmış sayılmazsın aplam son zamanlarda bendede bi zombilik mevcuttu ama geçti şimdilerde .hoş geldin sende tekrar .yinesinden yenisinden devam hayde :)

Nurum dedi ki...

hehehe psikom benimde içimde bi yerlerde varmış demekki psikoluk da ben çıkaramamışım....seni bulunca memleketli bulmuş gibi oldum yafu...:D uuuy hemşeruum...:))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

muhahaahha :D
buda güzeldi ;)

emrecn dedi ki...

Bitek benmi tırsıyorum polislerden.....

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sanmam illaki vardır bu konuda seninle aynı fikirde olan :)
çocuklardan özellikle bir kaç tanıdığım var .büyüyünce hala öyle düşünürler mi bilemicem .

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sen neden tırsıyorsun .belli bir anı yahut olay neyim var mı yoksa tamamen duygusal mı :D

emrecn dedi ki...

hep polislerin kötü adamları bırakıp gerçek masumlarla ugraştıklarını düşünüyorum nedense...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hımmmmmmm -_-'
üzerinde düşünülmesi gerek :)