24 Aralık 2007 Pazartesi

Gelin karaoke yapalım :P

merhabalar black or siyah izleyenleri kısa süreli bir bayram arasından sonra tekrar birlikteyiz (bi an kendimi haber spikeri gibi hissettim :P ) bu arada bayramı gören var mı ? bizim buralarada gelmiş falan diye bi söylenti oldu ama ben karşılaşamadım :S neyse önümüzdeki bayramlara bakcez artık :D
başlığımızda karaoke yapalım dedik evet doğru söyledik. ilginç bir karaoke yapcez şimdi birlikte
aşağıdaki linke tıklamanız karaoke sayfasını önünüze getirecektir ama black or siyah sayfasında olduğunuz için bunun normal karaokeye de pek benzemiyeceğini tahmin edersiniz artıkın .
şarkı türkçe değil hatta ne olduğu hakkında en ufak fikrim yok biraz ispanyolcaya benziyor ama emin değilim sayfanın açılmasıyla birlikte bir beyefendi şarkıyı söylüyor zaten o size yardımcı olucaktır .şarkıda bir kelimeler var bizim üç kelimemize bedel :D
karaokeyi başarıylan tamamladığını iddia edip ispat edebilene black or siyahı vercem :P eheuhe
yarışmak istemeyenlerde sadece dinlemek için olsun bir kez açsınlar derim güzel bir animasyonla hazırlanmış hoş bir şarkı.iyi eğlenceler .hadi bakalım buyursunlar :)



8 yorum:

stickman dedi ki...

abi ne bu ya :) heuhe

Adsız dedi ki...

al senin olsun black or siyah! bu şarkıyı söylemek bi işkence, çinli psiko!

blog senin ellerinden güzel tatlım :)
tatlı psikom :)

Unknown dedi ki...

Allah iyiliğini versin kıs katıldım yine :D
ay bunu bir yerden bulsakta indirsek harika telefon müziği olur bundan :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

eh şimdilik black or siyah bana kalmış gibi görünüyor
aman da aman pek üzüldüm çok üzüldüm :D
varsa bir babayiğit bekleriz buyursun bu hediyemiz geçerlilik süresi diğer postun yayınlanmasıylan birlikte son bulacaktır haberiniz ola :P :)))

Adsız dedi ki...

Olağanüstü bir site ve olağan üstü bir tema yemin ederim :) süpersiniz

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

çok teşekkür ederiz efenim şımartmayın bizi :)
ama hakkatende süperiz galiba yada o sizin kendi süperlilğiniz midir nedir bilemedik :D
hoşgeldiniz bu arada ;)

Adsız dedi ki...

@ psikopat(yanlış yamıyorum dimi) yukarda öyle yazıyor :)

Hoşbulduk
Sizi okunası yerler arasına aldım bile blogumda
Ayrıca ALLAH dert vermesin :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bilmukabele efenim bende ekliyorum sizi millet gezsin görsün :D

amin kimseye vermesin (: