15 Kasım 2007 Perşembe

ALİ' nin Çektikleri :)



- Ali gel.
- Geldim Oya buyur.
- Ali ata bak.
- Oya ata baktım.
- Ali topu tut.
- Oya topu tuttum.
- Ali okul açıldı.
- Oya okul ne güzel!
- Ali okula koş
- Oya okula koştum.
- Ali bayrak as.
- Oya bayrak astım.
- Ali ılık süt iç.
- Oya ılık süt içtim.
- Ali su getir.
- Al Oya bu su.
- Ali çay demle.
- Peki Oya pekiii.
- Ali çamaşırları as.
- Hıhııı Oya hıhıııı
- Ali iki yumurta kır.
- Tabii Oya tabiiiiiiii
- Ali camları sil.
- Ooolduuuu Oya olduuuuuuuuu
- Ali bakkala git.kısa samsun al
- Yuhhhhhhhh Oya yuhhhhhhhhh.
- Ali bana diklenme.
- Oya çeneni kapa.
- Ali bir dediğimi iki etme
- Oya az ye de bir hizmetçi tut.
- Ali canımı sıkma.
- Oya ayağını denk al.
- Ali beni tehdit etme.
- Oya canıma yettirme
- Ali fişine itaat et.
- Oya beni oraya getirtme.
- Ali fişten kovuldun.
- Sen kovmadın ben istifa ettim beleşçi Oya... yıllardır ne bu senden çektiğim çilem be. Ali koş, Ali düş, Ali amuda kalk.... eeeeeeeeeehhhhhhh yetti canıma artık.
- Ali kısa kes.
- Yok canım öyle kısa cümleler yok. Çoluk çocuk okuma yazma öğrenecek diye anam ağladı beeeeeee git ipeklere jalelere sataş .bulaşmayın bana bundan gayrı canımdan bezdim yeter leynn.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

:D kız gülmekten öldürdün beni yine .Allah seni iyi etsin.okuma yazma hala fişlerle mi öğretiliyor merak ettim bu yazıdan sonra.yeni tarzlar farklı yöntemler geliştirilmedi mi hayret.

Adsız dedi ki...

geldim gordum guldum gittim...
aysemine

Adsız dedi ki...

ay aman gözümden yaş geldi, gülmekten yanaklarım acıdı :))

ellerine sağlık. allah zekana zeval vermeye :))

Arolium dedi ki...

uslu bi' çocuk olursan şirinleri görebilirsin..
:)

mevudugaga dedi ki...

"ışık ılık süt iç" vardı bende buna sinir olurdum.sanane ya niye süt içsin hadi içti diyelim niye ılık içsin.aman ya ömür törpüsü bunlar.psikom Ali ye söyle ben onu işe alıcam (:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

saolun varolun millet :)
tebessüm ettiğinizi bilmek güzel .

Nurum dedi ki...

hahahahahaah :D:D vallahi ağzımı kapatamadım,bişide yazamadım ...:))alla sen emii...

Unknown dedi ki...

vah ali vah :D
müthiş birşey bu yahu .harikasın sen.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

est. efeem :) müthiş, harika neyim bunları kaldıramaz çöker bu blog :P
sağolun varolun yinede .o sizlerin güzel görürlülüğü (son kelime ne biçim bişi oldu ya :D)

stickman dedi ki...

ömer mısır sever, ömer mısır yer.
bu vardı ya. bunu okurken hep bizim akrabanın çocuğu ömer aklıma gelirdi, mısırda sevmezdi halbuki. neden o aklıma gelirdi ki, belki o zamanlar başka ömer tanımadığım içindir.
Ali de gördüğüm kadarıyla break danscı olmuş.
elektrik bugi yap Ali elektrik bugi.
ulan Ali ne mal adamsın ne desek yapıyon. Alidesiteroo :p
Ali yazık sana Ali ne delikanlı adamdın Ali Ali noldu Ali :) kızma Aliş :p

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bu ömer mısır yer ömer mısır sever en sevdiğim fişti benim :D niyesini bilmiyorum valla jale bak bu jandarma da en gıcık olduğum fişti onunda niyesi yok .yaa fişlerden istifa edince sanata vermiş kendini ekmek parasını burdan kazanıyo :P

Adsız dedi ki...

şAhAneee :D

Adsız dedi ki...

sanamı teşekkür edelim yazı için Mine Sotayamı =)