27 Aralık 2007 Perşembe

niye şemsiye var diye soruyordum ya hani .heh işte onun devamı :P

başroldeki şemsiye kırmızı değildi gerçi (: ama olsun .


ehm.. nerde kalmıştım.heh şemsiyeyi almakla adama bakmak arasında ikilemde kalmıştım (:
kırık bi baş dönmesi ,hafif el titremesi falan yaşamıyorum.niye yaşıyım ki ?
şemsiyeyi benim mi almam gerekir onun mu alması gerekir diye geçiriyorum içimden .hayır yani çarpmış olsamda elinden düşürsem şemsiyeyi, nezaketen alırsın verirsin bir iki pardonlamayla ,hani türk sinemaları geleneği gereği :P
ama durup dururken düştü elinden ,arkasında ben olmasam paşa paşa kendisi eğilip alcaktı .(almaz mıydı yoksa :S )ordan geçecek birini bekleyip sonra ,''afedersiniz şu şemsiyeyi verir misiniz bana?'' diycek hali yok heralde (belkide öyle bi hali vardır :S)hımm tamam .hadi bu adam hala almadı şemsiyesini kendi çapında bi düşüncesi var kıpırdamadan bana bakıyor, ben niye duruyorum şemsiyenin başında? bi adamın sokakta yürürken şemsiyesini düşürmesi pekala normal bişey _bu arada şemsiyesini elleri ceplerinde olduğu halde nasıl düşürdüğünü anladım .bileğine takılı olan ip kurtulmuş kancasından ondanmış_benimde refleks gereği azcık duraksamam da normal ama sonrasında hızlı hareketlerle adamı sollayıp olay mahalini ter etmem gerekirdi .yani bence öyle gerekirdi.kabul etmek gerekirse adamda bende baya saçmalıyoruz işte şuanda diye düşünürken şemsiyeyi almaktan vazgeçiyorum ,usulca adamın yüzüne kaldırıyorum gözlerimi desem daha mı edebik oluyo ?bence değil.usul musul hikaye zınk diye bakıyorum adama işte .
YEŞİL! gözleri yani.ama tam yeşilde denemez ,ilk önce profilden görsem siyah derdim mesela ,yada şuan hava güneşli olsaydı grili grili parıltılarla yanardı sanki gibi duruyo (:
GÜZEL!gözleri yani.
yüzünde üşümüş olmanın ve yorulmuş olmanın getirdiği bi sertlik var (bence!),bide sanki şuana kadar arkasından birinin yürüdüğünü hiç farketmemiş gibi bi mana sezinliyorum ,biraz önceki bakışımıda beklemiyormuş gibi bi manada var hatta sanki ,ayrıca bir kaç gün önce kalbi kırılmış gibi bi manada kalmış yüzünde ,eski bi mana ama .ne manalı bi yüz diye düşünüyorum eheuehhe (: (orda gülmedim böyle tabi şimdi gülüyorum,gerçi bu yazıda zaman mefhumu biraz kayık ya,neyse!)o benim yüzümden ne manalar çıkarıyor acaba .onun yüzündeki manaları tahlil ediyor manası mı varki suratımda acep?aha! benim yüzümün yarısı kapalı .atkı varya hani üşümiyim diye (: oda gözlerimden çıkarmaya çalışıyordur bi kaç mana ,çıkıyorsa tabi .gayet şapşal bakıyorum gibi hissediyorum çünkü kendimi.ammada manalı yazı oldu bu he ! mana kelimesini çok kullanmaktan bahsediyorum yoksa saçmaladığımın farkındayım (:
yağmur yağıyor hala.arkasından bir rüzgar esiyor, saçları dalgalanıyor hafiften.
SİYAH !saçları yani.
gözünün biraz altına ,sağ yanağına bir damla düşüyor ,hafifçe kapatıp açıyor gözlerini .o ne biçim refleks bea diye düşünüyorum ,bana gelse o damla üçbeş kez kırpıştırırdım gözümü geri bile çekilebilirdim hatta .zaten damlayı bekliyor olabilir miydi? eöö .. olamazdı.
neyse ,zaten pek normal bi adam değil belli (:

to be continued:
bu yazı bitmez abicim.
şaka şaka biter .bitmesi gerekir. her güzel şeyin bi sonu vardır çünkü :P
mütevaziliğimi seviyim (:

10 yorum:

Adsız dedi ki...

tek kelime ile süper bir yazı olmuş tebrik ederim sizi

Adsız dedi ki...

üzüm üzüm baka baka kararırmış kızım, al şemsiyeyi indir kafasına, aman şey pardon, al şemsiyeyi ver eline, dondunuz kaldınız soğukta, yolunuza gidin, güzel havalarda gezersin. hadi canım... :)))

mutluluklar dilerim :)) psikooomm...

Adsız dedi ki...

ARkAsı yARın olmuş
güzel olmuş :D

mevudugaga dedi ki...

hayırdır dedım ama pek hayra gıtmıyor bu fılm tırsmaya başladım (:

emrecn dedi ki...

severek izliyoruz
dızzt

stickman dedi ki...

oofff offf çıldıracam şimdi, önceki yazıyı okuyup hiç tıklamadığım bi hızla sonraki yazıya tıklayıp bu yazıya geldim. nefes nefese okudum hemen. olayın sonunu bir an önce öğrenmek istiyorum. lütfen çabuk yaz. çatlarım, patlarım bişi olur bana. ya nolcak şimdi, offf vallaha delirecem. bu heyecanı sadece prison break izlerken hissediyodum. naptın psiko böyle, çabuk yaz çabuuuuuk.

CyNthia dedi ki...

mana kısmında koptum:D ama aşık olmuşun sen ona diyip yılın son salakça yorumunu yapiim dedim:D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim postlarımı oldukça uzun tutmama rağmen takipte olduğunuzu görmek oldukça sevindirici :D
stick ne yaptın bea ,sakin ol abi okadar da diil ehuehehh :)
annam
ben aşık olmam .çünkü benim mantığım duygularımı döver .
;) :P

Adsız dedi ki...

harbiden aşmışsın sen [:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sen öle diyosan öyledir mlkim :)