25 Ekim 2007 Perşembe

ÇaRpIlDıM :s

evet başlığın ta kendisi resmen çarpıldım :S hemde sıcağı sıcağına yazıyorum bu yazıyı
bir kaç dakika önce yüksek voltta elektrik akımı geçti
üzerimden .odama telefonumu almaya gitmiştim. ışığı açmaya üşendim el yordamıyla buldum teli .baktım arayan sorayan yohk. tam elimden bırakırken şarjı bitmek üzereymiş onu farkettim. yine ışıksız (ne zorum varsa eziyet ediyorum kendime ) şarj aletini buldum oraya buraya çarpa çarpa .tam prize takıcam baktım gece lambası takılı prizde hani küçük oluyo ya önünde on -off düğmesi var prize takılan küçük lambalar heh işte neyse çıkarmak için çekeledim az biraz,sıkıştı mı ne olduysa direniş gösterdi. sonra biraz kuvvetlice asıldım derken sen lambanın yarısı ordan kurtul, içindeki kablounun biri kop, ben akıllısıda hala saçman salak karanlıkta onu geri takmaya uğraşıyorum, kablonun ucu elime bir geldi hatta kabul gittim ben yapıştım geri takcam diye karanlıkta kör gözlülüklen:S anam hayatım film şeridi geçidi yaptı derler ya öyle bir şey oldu. o nasıl bir kuvvettir nasıl bir şiddettir şu an sağ kolum omzumdan itibaren neredeyse hissiz durumda :Sbırakmada bırakamıyosun .saniyelik bir durum ama tır etkisi yapıyor tüm bedende inanın .başına gelenler bilirler neyseki o beni itti ,resmen kolumu fırlattı geriye yoksa sabaha kadar ızgara psiko neyim olurdum herhalde .bakakalmışım beynimde bi sıcaklık oldu kanın akışını hissettim sankim heryerimde ılık ılık :S kafam yeni geliyor yerine :S annemin babamın haberi yok onlar uyuyorlar maşallah .öğrenmesinler zaten çünkü geçenlerde babam kızıyordu o küçük gece lambalarına şartelleri attırıyor die öğrenirse onunda atar şartelleri evde lamba falan bırakmaz sanırsam :)
neyse öle böle hayattayım. ölümle tokalaşıp geldim :P belki bu ani şok dalgası değişiklikler yapar bende bambaşka biri olurmuşum ,zekam tavan yaparmışda şu saatten sonra buluşlara icatlara imza atarmışım falan .şimdi pek bişey hissetmiyom bu yönde ama belli olmaz neyse hala neler düşünüyorum yahu :D siz bırakın benide bu olaydan bi alınacak ders çıkarın. karanlıkta birşeyler yapmaya çalışmayın arkadaşım. olmadık yerden sakatlık çıkıyor.herkes benim gibi şanslı olamıyabilir :S yarasasal özelliklere tamah etmeye gerenk yok.insansak insanlığımzı bilelim :S
(çok etkilendim bildiğiniz gibi değil :( gidiyodum yawf )

13 yorum:

Fırat DEVECİ dedi ki...

Elektrikle şaka olmaz, ısırır valla =)

Adsız dedi ki...

cAnm bnm geçmiş olsun
AllAh koRumuş
ne tembel kızlARız yA!
üşendiğin şey de lAmbA AçmAk!!
AmAn inşAllAh değişmezsin cnm sen böyle gAyet tAtlıısın!!

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

tosbaa
hoş geldin :)
yahu benim şaka yapmak gibi pek bi niyetim yoktu ama olay bütünlüğü şaka gibi hakkaten :D

aspurçe
ya niye qız şöle bilim adamı bi arkadaşın olsa fenamı .dünyayı ele geçirirciiiimmm dermişim :) elektrik etkisini göstermee başladı bahk.

Adsız dedi ki...

canım geçmiş olsun.
dikkatli ol sen bize lazımsın :)
okurken hem üzüldüm hem bi taraftan cümlelerine güldüm terz düz ettin beni psiko :)

yoksa nazar mı var? hemen babanneme söyliyim sana bi okusun gıyaben. iyi geliyo ya ilginç bi şey...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:)
sağol melalim gülüm .yine mi babanne yaa :D eheheh

Adsız dedi ki...

gecmis olsun psiko gercekten bir anlik de mi hersey !... kiytirik bi lampa hayatinin deneyimini ve hayat deneyimini yasatti sana oyle mi?
edebiyati sakasi bi yana verilmis sadakan varmis gecmis olsun :(
aysemine ( baba sozu dinle biraz baba!!!)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ehm evet gidiyodum az kalsın :)
saolun varolun sizde dikkat edin .nerden geldiğini sapıtıyo insan.

CyNthia dedi ki...

geçmiş olsun canım..:( dikkat et emi?

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun psikoom.küçükken bende tığ sokmuştum prize ve bi öyle çarpılmıştım (: aklıma geldi birden (:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

annam
saol gülüm ederim :) gittiğim heryeri ışıklandırma yaparak geçiyorum sorun olmaz artıkın umarım :P

mevu
sen ne yaptın bea ölüme essela demişsin resmen :)
allah korumuş fena durum .

Nurum dedi ki...

ayyy psikom dikkat et kendine dicem ama,bu akşam aynı şey bana da oluyodu az kalsın,bende pek şaşkınım prize bakmadan telefonumun şarjını çekeyim dedim elimi kaptırıyodum az kalsın,bir ateş fışkırdı ölee,korktum... :))

stickman dedi ki...

karanlık bi odada bişeyler yapmaya çalışan bi insan getirdiğim gözümün önüne, böyle etrafa çarpıpı duruyo, sonra elektirik onu çarpıyo :) o anda odaya birinin girdiğini düşünsene :)
geçmiş olsun psiko, böyle hafif çarpmalar iyidir aslında insan şöyle üstündeki negatif elektiriği atmış olur, canlanır. Bende çok çarpıldım, böyle insanın kolundaki damarlar büzüşüp birbirine dolanıyo sonra o damarlar bileğinizden çıkıcakmış gibi çekiliyo, öyle bişiler oluyo işte. zzZZzzz ZZzzzZZzz

Unknown dedi ki...

aman canım dikkat et kendine :(
büyük geçmiş olsun elektriğin şakası olmaz .allah korumuş gerçekten .kapılardan dışarı.