17 Ekim 2007 Çarşamba

isminizin karizmasıyla doğru orantılı eviniz :D


annemle bilgisayar derslerine başladık .şöyleki her gün bi yarım saat anneme ders veriyorum .nasıl açılır, nasıl kapanır .fare nasıl tutulur.msn nedir? ne için kullanılır.?
öyle diyaloglar ,öyle tuhaf şeyler oluyor ki anlatamam .neyse konu bu diğil, bu konunun girişi :Pyine annemle pc başındayız, bu gün googlede herhangi bişiy nasıl aranır bunun üzerinde çalışıyoruz.
derken çok hoş bir sayfa çıktı önümüze yanlışlıklan :D
dedim kesin black or siyah ekibiyle bu durumu paylaşmalıyım .
şimdi; aşağıdaki linke tıklayın önünüze gelen boşluklara( zaten belirtilmiş )isminizi ve soyisminizi yazın ve size layık ,isminizin soyisminizin karizmasıyla doğru orantılı evi önünüze getirsin .ben yaptım hiç yalanım yok süpper bi villa çıktı valla :) anneme de mağara :P eheueheh .annemin öyle hoşuna gittiki bıraktı pc öğrenmeyi bütün sülalesinin ,tanıdığı bütün insanların ismini yazdırdı oraya :S neyse buyrun sizde bakın bakalım .herkes yorum olarak kendisine ne çıktığını yazsın ama :D bu bir emir değil güzelliktir (anam yeni bişey buldum güzel oldu hee )

Buyursunlar linkimiz :)
EVİM EVİM GÜZEL EVİM

22 yorum:

LoLa dedi ki...

yaa ben oynamıyom bana ağaçtan ev çıktı hiç begenmedim psikocum küstüm gidiyom:P
öptüm kocccaman...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

eheuehehhe ablacım ne çıkarsa bahtına :)
:))))

Arolium dedi ki...

partnerinizede bakıyo hatta bi çok şeye..
:)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ay ben onu bilmiyodum du bakiimm :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

doğru bea alt tarafta evcil hayvandan partnere meslekten çiçeğe her bi nane var dünyadan haberim yok bu güzel keşfiniz için tebrik alkış ıslık sayın arolium. :P :D

Adsız dedi ki...

benim evim eskimo evii :D
nasıl yani :?
ne demek istiyo şimdi bu bana :P

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

eheueheh :D monoş bende bakmıştım dün gece meraktan sana harbi hep aynı şey çıkıyo haa sallamasyon değil.bilemicem ama ne demek istiyo :D

Adsız dedi ki...

kesinlikle sallamasyon inanmiyorsan bugun tikla da gor her gune ayri bir kayit var sanirsam valla bak tikla sana bugun super lux bi yat veriyo annene karavan ( bu arada niye anneye karsi seni bu kadar kayiriyo bu site hala anlamis diiilim !!!!! Ustelik bana agac ev kelegi yapti kardesime hapishane hucresi iyi mi ?!!! boykot ediyorum ben anne dusmani bu siteyi )
aysemine

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yawf kızma sinirlenme be gülüm :D ne bilsin isimlerin annelere ait olduğunu :P
eheuehhe

etipuf dedi ki...

eskimo cikti...sogugu severim de okadar da degil...alip basimi buralara geldim..bi de kutuplara mi gitsem:)

Adsız dedi ki...

kulübe :D ben sığamam ki oraya ehehhehehe

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:D bi eskimomuz daha oldu :P
gez tabi ablam oralara da git gör gez eheuheh yakışır

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

kulübe mi ahh janem ya oralara mı layık gördüler seni :P
sen benim villaya gel ikimizede yeter artar kendim villalardayken arkadaşımı kulübelerde bırakmaya gönlüm el vermez (iyi kastım bende :D)eheuehe şebeklik olsun işte napalım

Nurum dedi ki...

yahu olamaaz yaa...ağaçtan bir kulube çıktı..olmaz bikere ben burda donarım,korkarım,su yok elektirik yok...etrafta kimseler de yok sanki,benim canım sıkılır...oof sevmedim hiç... :((

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sende gel benim villaya :D
ağacınıda getir bahçeye dikeriz ziyan olmasın :)
ne iyi kalplyiim ben yawf (ne demezsin deyin :)

Unknown dedi ki...

ayyyy banada mağara çıktı :(
benide al bari villana psikopat mağarada ayılar yaşar ya .ben ayımıyım :'(

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:D yok ya sadece ayılar yaşamaz yarasalar da yaşar dermişim :P ay kötülüüm tuttu bu gece .
gel canım gel sende gel benim villaya :D güzel güzel geçinir gideriz :)

mevudugaga dedi ki...

ah canım kendımı sayende ajan gıbı hıssetmeye basladım ((:
James Bond Villasında yaşarsam eğer kendimi evimde gibi hissedecekmişim ((:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

woaww babamada ondan çıkmıştı :P :D
güzel yer valla arada misafirliğe geliriz :P :)

stickman dedi ki...

Yeşil Yamaçlarda Bir Barakada kendimi evimde hissedecekmişim :) ne güzel doğal doğal

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bol oksijen temiz hava iş güç dert tasa yok tarım hayvancılık falan insan daha ne ister (villlaaaaaaa :D
yuhauhaahha)

Unknown dedi ki...

herkes sevinsin keşke banada mağara ya da kulübe çıksaydı, kutuplara da razıyım :((
bana hapishane hücresini layık gördü :(( ama bu haksızlık ben masumum :)