25 Ekim 2007 Perşembe

ne olucak şimdi ?


zorla uyumuştu hasret !
alıştığım ,sevdiğim, onu bende ben yapan ne varsa, gülüşlerle birlikte,
bir yarımıda atmıştım yüksek yüksek uçurumlardan.
ona olan tebessümler gecelerde saklıyken ,
acı gülüşler sabahlarda çınlamıştı, hiç birşey olmamışcasına hayata devam ettiğimi savunurken.
yoktu işte sözde.
gitmişti benden.
bende onun gidişiyle gittim, herşeyden, heryerden ,herkesten.
boştu içim .
yanmıyordu artık yüreğim.
kalmamıştı hüzün .yoktu artık bazen acıtan, bazen hayat veren sözler .
yoktu can alan gülüşler .yoktu gülüm deyişin.
(sanmıştım)
bir ses .yalnızca bir ses!
uyuyan hasret bir hayalet gibi dikildi karşıma.
parçalanıp parçalanıp yenilendi yüreğim.
tozu alındı yangınların,
tuzlar serildi, kanaması bir türlü durdurulamayan kuytu yaralarıma.
geri kaçtı gelecek, önüme serilde acı ,yakın geçmişim.
bilirdim zaten gitmedi hiç o hayalet, her daim kanayarak ardımdan gelecek.
sonra bir kaç satır!...
kör oldu o satırları gören gözlerim .
göz yaşlarım dinmek bilmedi, titriyor ellerim.
nefesim daralıyor, bir hayaletin elinde can veriyor yüreğim .
bırakmadılar ki beni sana ....
yada kendi kendini aldı senden ,
benim kırılası kanlı ellerim........................

5 yorum:

CyNthia dedi ki...

sen benim minik hazine sandığımsın..hergün yeni bişiler keşfettiğim..şiir çok güzel.. ama müzik.. odaha da güzel teşekkür ederim canısım..

emrecn dedi ki...

''bir yarımıda atmıştım yüksek yüksek uçurumlardan''

ben diğer yarısınıda attım...

Adsız dedi ki...

cAnım ne oldu sAnA !! hiç kıyAmAm!! kAlemini seviyoRum psiko

Unknown dedi ki...

ah canım kim yaktı senin canını böyle :(
ama çok hoş yazmışsın defalarca okusam bıkmam inan :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

öyle fırtına işte bir görünüp bir yokolan cinslerden az biraz devam eder ardından yıkık dökük bi iki bişey bırakır yavaş yavaş geçer :)
(umarım )