23 Ekim 2007 Salı

black or siyah uzayda

sayfayı ilk kez açan biri buranın uzayla ilgili bilimsel bir site, astronomik astronomik çeşitli yazıların olduğu akıllı mantıklı bir yer zannedicek muhakkak.sonrasında işşim olmaz uzayla deyip sayfayı zınk diye kapatmazsa kıyısından köşesinden alakasının olmadığını ,acayipin birinin kafasına esmiş ,sitesini uzaya taşımış ,kendisini artık uzaydan yayın yapıyor var sayıyor olduğunu anlıyacaktır.evet izleyenler ,severler,yeni gelenler ,bir bakıp çıkıcam deyip gelip geçenler hepinizin malumudur, dünya son derece sıkkınç(birileri bu kelimeyi hiç sevmiyodu :) neyse) bir hal almaya başlamıştı zaten ,şu sıralar bu olayı iyice abartmış durumda. sebepleri saymayacağım zaten herkes biliyor .elimde olsa alcam başımı çıkıcam uzaya_ mekiğin rengi hiç önemli değil_orda gayet siyah veya siyah hava boşluğunda balıklama asılı kalıcam böyle.sağından solundan geçen gök taşları ,bilinmeyen cisimlerle yarenlik dostluk edicem falan.uzayda hayat var mı sorusuna da cevap olurdum en psikopatından.uzaydan bakınca dünya ne masum duruyor di mi?_di valla_ne kadar sıkılsam da bunalsam da ben ve hepimiz bu dışı güzel içi çürük dünya denen zakkumun içinde yaşamak mecburiyetindeyiz.öyle olunca ben kişisi sanal dünyam olan şu black or siyah hazretlerini uzaya çıkardım .bende kendimi uzaya çıkmış var sayıyorum hayalde olsa .eee neapalım hayal psikopatın ekmeğiymiş :P bundan gayrı kısa bir süre için yayınımıza güneş nakışlı, gezegen işlemeli ,astronomik motiflerle süslü bir black or siyahdan devam ediciiiz haberiniz ola.belki estetik açıdan diğerleri kadar hoş olmadı ama olsun bu manen_ en azından bana_ huzur veren bi tema oldu :P.böyle işte .arada esmese olmuyo.

ah can sıkıntısı ahhhh.uzayda bile bırakmadı yakamı.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

çok yönlü cAnem bnm heRşeyle ilgileniR psikolAR hoş olmş blogdA Azıcık böle tAkıl nAsılsA sıkılıRsın :D

ne güzel yA blogunun temAsı mevsime, günleRe ilgi AlAnınA göRe değişiyoR!! pek fonksiyonel :)

Nurum dedi ki...

Günaydııın psikooom,bi uzaylı zekiye vardı biliyomusun :)) o geldi aklıma sabah sabah okuyunca...uzaylı mı oldun sen bakiim..ihihihi :))

Adsız dedi ki...

uranüsü beğendim :) bembeyaz pek şirin :))


bu arada uzayda havalar nasıl? dikkat üşütme her yandan esebilir :))

üşütüğümmm benimmm... :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

psikopatlığımın getirisi millet napiyim sabitlenememe özelliğim var :D zırt pırt hemde alakasız olan herşeye atladığım gündem konusu yaptığım için ben bu nicke sahibim :))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

he bide es geçmiyim gezegenler güneşe olan uzaklıklarına göre bilime uygun dizilmişti ne kadar eğitici öğretici bi insanım yauw :D ahahhahahhaha

CyNthia dedi ki...

cidden çok bilimsek olmuş :D sonunda yorum yazabilecek kadar bi pc buldum kendimi kafenin birine atıverdim :P kafedeki herkes beni bilimsel biri zannediyo galba :P

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sayemde karizma yaptın desene :D :P

Unknown dedi ki...

uzun zamandır bloğunu takip edemememin huzursuzluğu vardı içimde iş saolsun ne o benim nede ben onun yakasını bıramıyorum bu ufak özürden sonra konuya gelelim bi girdim bloğa ne iş yaw bizim muheyya gökbilimciliğemi başladı demeden duramadım okudukçada psikopat bu doğru ya sağı solu belli olmaz dedim saol canım yine güldürdün beni ...

ZRPNDT dedi ki...

Ben neptüne taşıncam masmavi tam benlik neptünden psikoya neptünden psikoya sevgilerrr

Unknown dedi ki...

mekiğin rengi hiç önemli değil mi ? :D
ay ne acayip bir kızsın sen .o cümle nasıl birşey öyle.
neyse 8 yaşında bi yiğenim var bayılıyor sana keşke gerçek hayatta da tanısak değil mi hala diyor :)
bende nasip olur belki diyorum .belli olmaz değilmi psikomuz psikosun ya hani pat diye düşüverirsin belki bir gün önümüze uzaydan bir yerden :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

acayipimdir sağolıyım :D 8 yaşında psikonun birine hayran bi yiğen aman aman dikkat et esma ben rütükten tescilli şiddet ve korku içeriyorum :D +13 e hitap ediyorum az biraz .psikolojik sağlığının selameti için sen temkinli ol yiğeninin pc kullanımına :) arada eli bıçaklı resimler koyuyorum falan iyi bişi olmasa gerek .
ya acaba çocuklara hitaben bi blog da açsam mı ki :D hayran kitlemizi gaybetmeyek :P

stickman dedi ki...

belkide bu blogdaki yazılar yüzyıllar önce silindi, ama yazılar bize gelmeye devam ediyor. Hani yıldızın ışığı geliyo kendi belki sönmüştür geyiği varya, ordan bu uzaylı temaya aktarma yapıyım dedim ama olmadı galiba neyse ya merkür, venüs, dünya, mars... örtmen ilkokulda bize saydırırdı böyle manyak karı :) bi de bana tokat atmıştı, bak sinirlendim şimdi :) öff uzak havası yaramadı bana, alışkın olmayınca çarptı. anam yer çekimine girdim bi an, düşüp ölecem sandım, susamıyomda gız :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

uzay havası evet her bünye kaldıramayabilir :D uzay muzay derken hakkaten boyut değiştiriyodum ben biraz önce ışık mışık falan .huyhhhhh sarsıntı yaşıyorum :Dhay elektrik hay

Adsız dedi ki...

YAAA YOK UCUCAM YOK HAVADA ASILI KALICAM YOK DUNYAYA YUKARDAN BAKKICAM DERKEN OOOLLEE YAPARLAR ADAMI SEN TUT GARIBIM DUNYAYI BIZIM CÜRÜTTÜGÜMÜZE BAKMADAN ONA "CÜRÜTÜK" DE !!! ÖLE CARPAR ADAMI "HEP USTUMDE GEZIYORSUN HEM; DEDIKODUMU YAPIYORSUN " DIYE.
OTUR OTURDUGUN YERDE NENE GEREK SENIN UZAY MUZAY !!! SUYU MU CIKTI DUNYANIN !??? CIKTIYSA DA BIZ CIKARDIK NETEKIM
HAARET BISEY ...