15 Kasım 2007 Perşembe

psikoyu bulun :S


1. kişi :bu gün saat 15:28 sularında ,küçük kardeşim olcak haşere,
bu pc mutlu mesut, uslu uslu windows güncellemesi yaparkene sen onun güncelleme
yapmasını bekleme, sırf acelecilik, bekleyememezlik yüzünden şakkadanak kapat bilgisayarı power tuşundan. hayır yani koskocamanda yazıyor güncelleme sona ermeden asla pcyi kapatmayınız diye insan dikkatsiz olunca gözüneden girse bi manası yok :S HoOooOoOfffffFfFf
:((( caaanım bilgisayar çöküntüye uğradı.
onunla birlikte bende pskolojik çöküntüye uğradım .kardeşime de tam çökmek üzereydim büyük bir hiddetle lakin annem mani oldu son anda şükür :P
neyseki aradan çok geçmeden babacığım hemen götürdü kasayı(hiç kıyamaz bana :)) ) düzelttiler ama iki saat sürdü . formatlanmış, bomboş ,sırıtır gibi bakıyor şimdi bana kasa hazretleri ,herşeyden arınmış :S.
:'''((( ama hakkatende arınmış yaaa bu kadar olur .binbir zorlukla ,korsancılık yöntemleriylen çeşitli sitelerden kopyalayıp yapıştırdığım resimciklerim, sooracıma bir sürü program,adresler ,linkler vs vs saymaya dilim varmıyo herşeyim gitti :(
çok hazırlıksız yakalandım .koyduğum resme bakın ;grip olmuş bir soğan .bula bula bu konuya koyabilecek bu gripli soğanı bulabildim :( (gerçi şuan çok benziyorum o şeye ya neyse.)
pc dımdızlak kaldı masaüstünde bile windowsun ışıkları var sadece.kendimi çok yabancı bi yerde hissediyorum.ay sinirlerim bozuldu.kriz geçircem .nerden bulcam onca koymaya kıyamadığım güzel resimlerimi bittim ben.
2. kişi : bu gün saat 15:28 sularında sevgili
kardeşim pc windows güncellemesi yaparken bitmesini beklememiş kapatıvermiş, oluşacak sonuçları bilemeden .asla kapatmayın yazısıda gözünden kaçmış olucak .halbuki biraz daha büyük yazsalar görürdü belki.hem suç bende daha önce ona hiç güncellemeden bahsetmedimki .bilgisayar kullanmayı yeni öğreniyor sayılır ne anlar güncellemeden :S halbuki daha önce uyarsaydım bu konuda onu yapmazdı çocukcağız elbet.babam onun ve benim çok üzüldüğümüzü gördü hiç zaman kaybetmeden götürdü kasayı tamire :) (bize hiç kıyamaz)en geç yarın biter yoğunlardır zannediyordum ama hemencik teslim aldık .şimdi
tazecik ,tertemiz oldu kasamız.bütün dosyaları tekrardan düzenleyeceğim hem bu sefer gereksiz şeylere yer vermek yok, herşey yerli yerinde düzgüncecik olucak :) bir sürü gereksiz resim vardı silmeye bile üşeniyordum şimdi özene bezene çok daha güzellerini bulur gerekirse kendim hazırlarım nolcak. benim için yeni bir uğraş farklı bir heyecan oldu bu
formatolayı , kardeşim içinde sıkı bi tecrübe .hade bakalım yapmam gereken çok iş var kolları sıvayalım .beş dakkada şu yukardaki soğancığıda nerden buldum ben bea hehheh
harika bişimiş =)
:)
bazen içimde iki kişi neyim varmış hissine kapılıyorum .önemli olan gerçekten hangisini hissettiğimi yahut hissetmem gerektiğini ayırd edebilmek.
alın şu polyanna kılıklıyı başımdan bea :D
yuhahhahah
iyi değilim

18 yorum:

stickman dedi ki...

vay be ne babalar var :) ben format atmayı bilmezken bilgisayar çöktüğü zaman babama söylemeye korkardım. Kendim koca kasayı yüklenir, yürüyerek cehennemin köründeki bilgisayarcıya götürür üstünede 20 papel kösülürdüm. Benden sana bi tavsiye psiko, asla windows güncellemesi yapma :D ben hiç yapmadım. hiç bi eksikliğinide hissetmiyorum. Format atıp windows kurmayı da bir an önce öğren, çok işe yarıyo. 1. kişiyle 2. kişiyi eşit olarak sentezleye bilirsen mükemmel insanı yaratıcaksın :p

Adsız dedi ki...

sen birinci kişisin bikerem :) diğerini alın başımdan demişin zaten... bu arada müziğin çok gıcık :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

stickman
haklısın bundan gayrı güncelleme müncelleme yok windows kurmayı da bi kenara yazıyorum yakında pc kurdu olup çıkcam zaten şu deneme çarpılma yöntemleri yüzünden :D

isimsiz
müzik olayı kişiye göre değişir bu bizim için çok özel bir şarkı biz dediğim yaz sezonu zonguldak sınırları içinde olup fındık olayına katılanlar oluyor.biraz nostalji olsun istedim :P hem nie hemen üstteki oluyorum ben .şey aslında eve üstteki oluyorum :D
ama stickin dediği gibi bi sentez olaylarına girmek lazım :)

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun güzellik .çok baş belası bir durumdur bilirim .insan istesede istemesede birinci kişiliğe bürünüyor . yardım edebileceğim birşey varsa söyle canım .blog için lazım olabilecek linkler yahut adresler falan elimden geleni yaparım .

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

saol aplacım şimdilik idare ediyorum beyefendi kardeş gelsin program olayını hallederim .blog için kullandığım adreslerde zaten ezberimde öyle fazla kalabalık değillerdi :)
düşünmen yeter çok saol :)

Adsız dedi ki...

sey su ara o polyannaya benim ihtiyacim var sende isi bittiyse bana yollasana
aysemine

Adsız dedi ki...

müziğin gıcık demiştimya aslında arada bir de olsa güzel müzikler eklediğin oluyor mesela bundan 2 veya 3 müzik önceydi hint müziğiydi uzundu biraz o güzeldi mesela

Yolcu dedi ki...

walla güzel bişey 2 kişilik...Yerine göre değiştirebileceksin o zaman süper olur işte:D

Adsız dedi ki...

sen birinci kişi olsan bile en tatlı psikosun :) şımarma!!


yok yok şımar sana yakışıyo :))

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yolcu çok zamandır yoktun buralarda hoş geld
n :)ben ayarlarım onu :D

melalim
:))))))))

LoLa dedi ki...

geçmiş olsun cnm benimde başıma gelmişti fotlar falan imha olmuştu çok üzülmüştüm çocukcazın üzereine gitme fazla aplasıı:)

CyNthia dedi ki...

deli:P

emrecn dedi ki...

en temizi windows güncellemelerinden uzak durmak(offline) ve tez zamanda format atmayı öğrenmek
^^

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

lola lolam
saol aplam geçmiş oldu hakkatende
gitmiyorum üstüne bea okadar gaddar bi apla değilim ben :P

anna
buyur canım benim :D

emrecn
haklısın . :))

Adsız dedi ki...

yok bu müzik değildi o biraz daha hareketliydi. bu çok iç karartıcı.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ayyyhh isimsiz beğendiremedik bi türlü sana müzikimizi :D
isim vermen lazım ben sürekli değiştiriyorum buranın müziklerini kim bilir hangisiydi valla bilemicem .üzgünüm :)

Unknown dedi ki...

bir üçüncü kişi daha yapıp karmalasaydın bunları ozaman gerçek sene ulaşabilirdik belki :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

müsait bi zamanıma denk gelirse onuda denerim :P neye benzicek bakarız :D