9 Kasım 2007 Cuma


auwww -_-' !!! sebebini bilmiyorum ,arada sırada yazma isteğim, yazma isteğinden
geçtim yazabilme kabiliyetim hüüüüppp diye çekilip gidiyor sanki
damarlarımdan.ben biraz hızlı yaşayan bir insanım ,elimde olmadan olaylar okadar hızlı
cereyan edip bitiveriyorki, bazen zamanın ilerisinden gittiğim hissine bile kapıldığım oluyor.
ama herkesin herşeyin pes ettiği, yorulduğu sınırlar var .
şu içinde bulunduğum birkaç günün şarzımın bitmeye yakın olduğu bir kaç
gün olduğu kanısındayım.genelde japonlama çalıştığını iddia ettiğim beynim
kısa bir süre için (umarım)kendini temassızlığa almış durumda :P
çalışıyor ama gidip gelen frekanslarda kopukluk var :D
bir kaç güne geçer die umud ediyorum.bu anlamsız boş postu yayınlamamak için iki gündür bekliyorum geçsin bu hal diye lakin baktım geçtiği gittiği yok
bir açıklama yapmak gerenk die düşündüm.(aha hala mantıklı bir takım şeyler düşünebiliyorum aferim bana o.O) :)
öle işte....

11 yorum:

Adsız dedi ki...

bende bende.. gıcık kaPTIM KENDİME ..cAnımsın :!

CyNthia dedi ki...

aha kesin aşık olmuşun sen:D dedim sana bataklık kenarlarında oturma:))

Adsız dedi ki...

beyin fonksiyonlarinin yeniden eski haline gelebilmesi ümidi , beden aktivitelerinin normallesmesi temennisiyle ....
saygilar aysemine

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ayşem :S
grup terapisi mi görek ne dersin :S

anna
he ? hö ? hı ?
:D hahahha güldürdün beni qız aşşam aşşam :P
sağlıklı bir yaşam için meyve aramaya hayır didikya yaparmıyım öle şey ;)

aysemine
temennilerinin en yakın zamanda gerçekleşmesi temennisiyle :)

Arolium dedi ki...

kalabalığa karışın biraz, diner..

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

zannetmem !! belkide kalabalık bize karıştığı için bu haldeyiz.

(yaw bazen değişik laflar ediyorum ben hee ! hehhe )

emrecn dedi ki...

biz ona biyolojide ''biyoritm'' diyoruz... normaldir efem ...

ZRPNDT dedi ki...

aynı durumda mıyız ne?

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

emrecn
:)
panic yok öleyse .tmmdır ;)

fz
ablam ayşede öleymiş havadan mı diyesim geliyo ama bizde herşeyi havadan biliyoruz bea :D

. dedi ki...

hızlı yaşayıp çabuk öleceğiz sanırım

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

oo yeahh :D