10 Kasım 2007 Cumartesi

kanlı tavuk parçası olayı .....


bir alt postu okuyanlar bizzatihi şahsımın son günlerini ileri derecede boş vede frekans kopukluklarıyla geçirdiğini bilirler.bu sabah buna agresiflik ve depresiflikte eklenince son derece çekilmez bir insan oldum çıktım :D
dün akşam saatleri kardeş beyefendisi hazretleri yurttan eve teşrif ettiler, yurt psikolojisiyle onun şartellerde atık ,can sıkıntısı nöbetleri geçiriyor .annem bu sabah kahvaltıda ''hadi bu gün çıkın evden ,gezin dolaşın akşama kadar, rahatlayın, stres atın biraz ''didi _bi yerde bizi başından attı aslında, iki psikolojisi bozuk kişilik aynı ortamda durursa neler meydana gelebilir önceden sezmiş olsa gerek _neyse bizde bozuntuya vermedik aktık sokaklara :) nördük dışarda onu anlatmak niyetlisi oturdum buraya ama kısaca kardişten ve kardiş merkezli geçmişimden biraz bahsetmeden edemiycem .
kendisi şuan 16 yaşlarında ,son derece yakışıklı ,karizma bişi olmakla beraber karakterli ,iyide bi kişiliktir.son bir kaç aydır (benimde etkimle tabe biraz :P)kaliteli espiri yapmayıda becerir hale geldi. iyi anlaşıyoruz ,kafadar bile olduk diyebilirim .bunlar bizi tanımayanlar için sıradan şeyler gibi görünebilir ama bizi tanıyan kişiler özellikle son cümlelere şaşıracaklar ondan eminim.çünkü bundan 7-8 sene önce biz bu zatla kendi çapımızda uzak doğu filmeleri çevirirdik azbucuk.mesela bir gününden sebebini hiç hatırlamıyorum giriştik birbirimize, ben şemsiyeyle onu evire çevire iyice dövdüm :D kızışınca beni bir itti kafamı duvara vurdum ama nevrim döndü resmen. çok şiddetli bir çarpmaydı (buzdada kafama çok darbe aldım nedir benim duvarlardan çektiğim be). baktım bilek gücüyle ona yetemiyorum bende psikolojik hasar verme yöntemine baş vurdum , ellerim başımda heran bayılacak gibi tuhaf hareketler yapıyorum, onun gözler açılmış öyle bana bakıyor. can havliyle beni itti ama okadar şiddtli olacağını oda tahmin etmemişti tırstı biraz, benden hücum bekler şekilde hazırola geçmiş :Dben ağlaya ağlaya mutfağa gittim ne yapsamda intikam alsam diye sağa sola bakıyorum bir an tezgahın üzerinde annemin buzları erisin diye bıraktığı tavuğu gördüm ve beynimde şimşekler çaktı .koştum kanlı olan taraflarından küçük bir et parçası kopardım ,zaten hırslıyım ağlıyorum ,sesimi dahada yükselterek yavaş yavaş onun yanına gittim .olduğu yerden hiç kımıldamamış sadece oturur pozisyona geçmiş sessiz sakin bekliyor . o çarpmadan sonra ben hemen hücuma geçmedim ya alışkın olduğu bi durum değil bu afalladı tabe çocuk :D ama hala sinirini alamamış belli ,gözleri çakmak çakmak yanıyor , elimdeki kanlı tavuk parçasını gösterip bağırmaya başladım.
_bak senin yüzünden noldu ?kafamı duvara vurdun ağzımdan bu çıktı .kesin ben birazdan ölürüm .abla katili oldun yaptığınla gurur duy .annemler gelince onlara nasıl anlatcaksın bakalım yanında öliyim bi ölüyle evde tek başına saatlerce kalda gör.dahada bir sürü saçman salak cümle :Pbir yandan haşin haşerat ağlıyorum .kardişin yüz ifadesi değişti ''doğru mu söylüyosun? ver bende bakiyim ''falan dedi ve feci şekilde inandı benim saniyelik senaryoma .(saf falan diyemiycem çünkü hem rol kesme yeteneğim hem saniyede senaryo üretme kapasitem oldukça ileri seviyededir :D hep muzır işlere yarıyo başka .)acayip bozuldu. sonra hiç beklemediğim şiddette ağlamaya başladı,'' ablacım çok özürdilerim .abla nolur beni affet. gel şöyle otur ablacım .ölmiyceksin söz ,ben şimdi gider annemi çağırırım falan nasıl ağlıyo ama , sonra benim gözümdeki perde kalktı napıyom lan ben dedim .psikolojik hasarla intikam alcam diye öz kardeşime duygusal travma yaşatcam, ileriye dönük kalıcı hasar olcak beyninin biyerlerinde .kendimden ilk korktuğum gün o gündür ve psikopatlık olayının başlangıç evreleri yine o döneme rastlıyor sanırsam.şimdi düşünüyorumda ben büyük ihtimal ozaman 5.sınıfa gidiyordum ,o yaştaki bir çocuğun aklına böyle birşey yapmak nasıl gelmiş yahu. hakkaten nasıl gaddarca bi düşünce nasıl direk duygulara ve psikolojiye saldıran bir olay.neyse sonra onunla birlikte anlattığımdan bende etkilenip ağlamaya başladım .zaten ağlıyordum ama o sinirdendi ,baktım ikimiz birbirmize sarılmışız içli içli ağlıyoruz biran ölcem hissine bile kapıldım valla :P sonra toparladım olayı ,şaka yaptım leynn tavuk bu dedim .inanmadı ,tavuğun yanına kadar gitti ,sonra zar zor ikna oldu gerçek olmadığına nasıl bi tiyatro devirdiysem 5 dakkada :) bu yaptığım gaddar olaydan sonra bida saldırsa bana yeriydi ama neşesi geldi be çocuğun mutlu mesut tv izledik birlikte .annem gelince normalde herşeyi yetiştirirdi en ince ayrıntısıyla ama en ufak bir şey söylememiş o olaya dair hayret ettim .ben anlatınca annem beni dövcekti nerdeyse o başka olay tabe.en az beş sene bu kardişle bu ve buna benzer olaylarla geçti ama en gaddarı buydu kabul .yaw ben bu gün neler yaptık onu anlatcaktım ama geçmişe daldık gittik ,yazı çok uzun oldu bu gün yaptıklarımızıda yarın anlatırım artık. hem kardişin resimlerinide koyiyim yarın, sizde görün bizim yakışıklıyı :) çok üzmüşüm garibimi zamanında cest olsun buda ona hade bakam :P ne cest ama :D


6 yorum:

Unknown dedi ki...

bunu gerçekten yapmış olamazsın derdim karşımdakinin normal biri olduğunu düşünsem ama çok çok çok farklı işleyen bir zekayla karşı karşıya olduğumu bildiğim için şaşırmamaya çalışıyorum :) yazık mı acaba senin çevrendekilere yoksa şanslılar mı karar veremiyorum, bu kısım ayrı.

Adsız dedi ki...

yaaa ne demis ata
" kardes kardesi bicaklar sonra dönup kucaklar " yaaaaa yaaaa....
aysemine

Adsız dedi ki...

sen harbi duvara pis çarpmışın aklına böle bişi gelebildine göre:D
bende bigün elma yiyodum bnmkide bni sinir etmişti bende azımdaki elmayı onun üzerine püskürtmüştüm o günden beri yemek yerken bana doKunamıyor nihAHAHAHHA!!!

manyak mıyız neyiz :D

emrecn dedi ki...

o-o
dumur oldum hikayeyi okuyunca!! insanın bi kardeşe sahip olaması güzel bişey galiba :(

stickman dedi ki...

benzer şeyleri bende çok yaptım kardeşime, ama anlatmak istemiyorum :D
aman bi daha yapma ya, valla çok tuhaf şeyler bunlar. İnsan kardeşini sevmediğini düşünse bile çok pis sevdiğimizi buna benzer zamanlarda anlıyoruz. Şimdi herkes gidip kardeşine sarılsın ve öpsün onu. Kardeşi olmayanlarda o kadar şanslı oldukları için dua etsinler, şükretsinler, bişiler yapsınlar.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yahu iki gündür elektrikler yok :S ne buraya bakabiliyorum nede sizinkilerle ilgilenebiliyorum hüüüfff :S