25 Kasım 2007 Pazar

pazar psiko ev gereçleri :P part 2

evet efeemm hemen hemen bir haftadır sessizliğimi koruyorum farkındayım.fakat devamlı surette siz değerli izleyenler ve severlerimle birlikteydim ziyaretlerimi aksatmamaya nacizane yorumlarımla yanınızda olmaya gayret ediyorum.black or siyahın başına oturup bir kaç post yayınlamak amaçlı çok çabalarımda oldu lakin malesef mümkün olmuyor.sadece şu sebepten diyerek önünüze somut bir gerekçe sunmayı çok isterdim ama yok. tek bildiğim zihnimde bir bulanıklık, boşluk var ve bu ister istemez bloğuma sessizlik olarak yansıyor.bu gün aysemine nin hatırlatmasıyla (saolsun :) )pazar psiko ev gereçleri kuşağını yayınlıyayım hiç yoktan barim didim :) bu halimin kusuruna bakmayın lütfen zamanla geçeceğine inanıyorum .psikolarda yoruldu mu tam yoruluyor :P

evet karşınızda psiko ev gereçlerinden iki farklı çalışma buyursunlar .


pankart tava :bükülebilir,
katlanabilir ,yanmaz yapışmaz teflon bir tava .bir çok konuda avantaj sağlar gibi görünsede( örnğn:çok yer kaplamaz mesela yahut yıkaması kolay olur) bence dezavantajları daha çok sanki.mesela yağlı bir yemek yapılmak istense bunda mümkün olmaz yağ durmaz üstünde :D ondan geçtik evinize hırsız girdi diyelim, tava bayanlar için çok önemli bir savunma silahıdır herkesce malum ,bunu pankart gibi açıpta kafaya vurmak zaman alır bir , bayıltabilecek sertlikte ve çapta değil burdanda bir fiyasko çıkar buda iki.bunu sırf konuya komşuya hava atmak amaçlı evde tutmak mümkündür tavsiyemiz eski tavalarınızdan da evlerinizde bulundurmanız :) ne olur nolmaz .







hayalet masa :D : masa örtüsü görüntüsü verilmiş tamamı camdan yapılma egzantrik bir fiskos masası :) fotoshopla naylonun altındaki masa yok edilmemiş yani yanlış anlaşılmasın.ilk anda böyle bir izlenim veriyor kabul ediyorum .çok kullanışlı bir şey olmasa gerek cama örtünün esnekliğini vermek için oldukça uğraşmışlar kıvrımlar çok gerçekçi olmuş ama en ufak darbede çıt kırıldımlık yapabilir çocukların ulaşamayacağı yerlerde muhafaza ediniz .soğuk içiniz (bu olmadı :P ).





bu günlük bukadar :) haftaya tekrar aynıyerde aynı saatte
buluşmak ümidiyle esen kalın .
pufff :(((

13 yorum:

Adsız dedi ki...

haftay abulusurz kismi lutfen ev gerecleri bolumu icin gecerli olsun . yoksa butun bir hafta bizi sensiz birakma psikoooo
aysemine

Nurum dedi ki...

aynı dert bendede var vallahi,yazamıyorum kafam bulanık çok...hatta feci dolu... :( ama takibe devam dediğin gibi...
Hııım bi bakalım bunlardan hangisi işe yarar,tava bi hoş...masa örtüsüde...hele benim gibi sakar bir kız için çok feci çok :D yazık olur valla...

Adsız dedi ki...

bencede puff..

emrecn dedi ki...

o masa örtüsünden bizde de var :P

stickman dedi ki...

o tavayı kurbanın kafasına dolayıp sıcaklığı arttırcaksın, oyy.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ne o stick çok çinli gördüm seni :D

stickman dedi ki...

hehe, onlara karşı her zaman bi sempati duymuşumdur işte.

Arolium dedi ki...

hatta pöfff.
iyimisin dostum..

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:(( değilim :S

ZRPNDT dedi ki...

Psiko nerelerdesin göremedim meraklandım neyse pazar gelmiş yarın yazarsın inş. tavayı sevmedim masa hoş gibi ama kırılırsa fena :) benim de beynim süngerimsi hayvan ile terliksi hayvan arasında bir kıvamda

mevudugaga dedi ki...

kafa bulanıklığına son veren bi ilaç istiyorum psikom biliyorsan tavsiye et lütfen

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bulan bilen varsa bi zahmet bana getirsin :(
hayatımda ilk defa gerçek bir bunalıma girdim galiba ben :((

Unknown dedi ki...

Bitirdin beni psikoo:)

Özellikle müziğinle!!!