25 Aralık 2007 Salı

14:14

aha yine oldu ! yahu bir kimse saat ve zaman kavramlarıylan hiç bir alakası ,münasebeti olmadığı halde ,neden gün içinde digital saatler üzerinden defalarca aynı rakamları ,yanyana görür?bu aralar rahatsız edici derece çok olmaya başladı bu.mesela pc başındayım güzel bir yazı okuyorum hatta baya heyecanlı bir yere gelmişim falan, saatin kaç olduğuyla hiç ilgilenmediğim hatta merak etmediğim halde istem dışı saate bakıyorum ve ne göreyim 22:22 yada 19:19 sonracıma diyelim tv izliyorum aksiyon dolu bi film ,her sahnesi önemli ,küçük ayrıntılardan film bütünlük kazanıyor , yine saatin kaç olduğu hiç mühim değilken hatta aklımda saat bile yokken tv nin köşesindeki saate bakarken buluyorum kendimi ve yine aynı sonuç .aynı şey telefonumda da fazlasıyla gerçekleşiyor ve budurum bende uzun süredir mevcut, lakin son günlerde bas bas barizleşti ,bütün saatleri atlamaksızın yanyana gördüğüm günler oluyor bi başlıyorum saat 10:10 dan gece 00:00 a kadar muntazaman bir rakam çiftlemesi söz konusu.
hayır yani yukarıda da bahsettim saatle alakası olan biri değilim ki ben .yani zamanında yetişmem gereken yerler zamanında yetiştirmem gereken şeyler yokki ,saatle en içli dışlı olduğum zamanlar okul yıllarımdı tenefüs zili ne zaman çalcak diye saniyelerle saliselerle baya can ciğer kuzu sarması olmuştuk :Dama iki senedir bu olaya tam manasıyla kayıtsızım gerçekten.algıda seçicilik diye bişey var doğru, buda öyle birşeymi kine diye düşünüyorum ama pek uyuşturamadığımda bi gerçek.niye benim algım saat üzerinden seçicilik yapsınki yani o rakamları yanyana görmenin benim için ne önemi varda algım onu diğer saatlerden ayırsın.
simetri hastası falan olsam bu olaya mana vermemde çok yardımcı olurdu bana ama değilim .bi ara bi başlangıç yaşadım sanırım ama kısa sürdü ve geçti.ya hadi saati merak etsem ve baktığımda bu şekilde bir şeyle karşılaşsam olağan bulurum normaldir derim hatta takılmam bile ama ben saate bakma ihtiyacım olmadığı zamanlarda tuhaf bi çekim gücüyle bu olayın içinde buluyorum kendimi takıldığım nokta o.aslında belki herkese oluyodur aynı şey ama kimsenin umrunda değildir.sadece ben psikosu bu olayın altında bişey arıyorumdur falan feşmekan .neyse bu konu hakkında bi görüşü, bilgisi, çizgisi, ilgisi olan varsa yorumlarını beklerim .
ilgisi çizgisi olmayanlarda bişey yazmak isterlerse buyursunlar onlarıda beklerim :P
du bakiyim saat kaç şimdik 14:51 heuehe saate bakmış olmak için baktığımdan ötürü denk gelmedi ama eminim saat 15:15 olduğunda ben yine görcem ve yine dakikalarca aha yine oldu .ya bi bana mı oluyo acaba bu ? ya niye oluyo ki bu die söylencem kendi kendime.
adios black or siyah izleyenleri kendimi kendi tuhaflıklarımla başbaşa bırakıyorum şimdilik (:

15 yorum:

emrecn dedi ki...

bu konuda yalnız olmadığını bilmelisin...

ya/sin dedi ki...

bana hiç denk gelmez böyle şeyler. istesem de istemesem de denk getiremiyorum. yani insan istemediği halde denk getirebiliyor mu, ondan da emin değilim.

inehk dedi ki...

evet..

he bi de kızlar saatte 12:12 görünce "aaa sewgilim beni düşünüyooooo" diye çığlık filan atıyolar..

(ki bu uydurmanın başlangıcı itiraf.com kanaatimce.. )

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

emrcn
heh bahk bunu duymak güzel oldu :)

ya-sin
hoşgeldin :) nerde tuhaflık ilginçlik varsada döner dolaşır belli bir yerde belli bir mekanda belli bir zamanda beni bulur yahut bulacaktır kesin.

''yani insan istemediği halde denk getirebiliyor mu, ondan da emin değilim. ''
bunu bende biraz düşüniyim :P

inehk
eheeh biliyom zımbırtıyı duyunca baya gülmüştüm :D

mevudugaga dedi ki...

sevgilim beni düşünüyor haha çok komik ilk defa duydum bunu.Ne yani ben 12:12 vb gün içerisinde hiç görmediğimde oluyor o zaman sevgilim beni hiç düşünmüyor mu?ben şimdi takarım bunu kafaya (:

Adsız dedi ki...

hmmm... ilginç...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

mevum
bende bütün gün sabahtan akşama görüyom hergün ama benimde beni okadar çok düşüncek sevgili denen şeyim yok :D
hurafe bunlar hurafe ikimiz bu durumu çatır çatır çürütmüş bulunuyoruz takma kafana ;)

melal
he ya bencede :)

SimonSays dedi ki...

:)
okumak zevkliydi

stickman dedi ki...

psiko! artık bu kadar fazla tv izlemekten vazgeç :p şaka şaka
aslında sen o gördüğün rakamlarla sayısal loto oynasana, belki tutar, tutarsa beni gör lütfen, bu fikri ben verdim. aaa bak şimdi
saat şu anda 04:50 yani 4 ve 5 yan yana gelmiş. sıfırlarda kenarda olunca ilginç bi görüntü oluşturuyo. yaz bunu kupona 4 ve 45.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

simonsays
hoşgeldin :)
teşekkür ederim .

stickman
bu işi paraya dökmeyi nasıl düşündün abicim ben bunun üzerinden son derece fantastic senaryolar kuruyorum kendime bahk hayallerimi suya düşürüyorsun böyle gerçek hayattan kesitler sunarak .
harbi çok mu film iziyorum ben bea :S
hayır :D

ya/sin dedi ki...

Loto falan oynayacaksan dikkat et. Ben sana bir hikaye anlatayım.

Adamın biri sabah uyanmış, bakmış saat 9'u 9 geçiyor. Günlerden 9. ayın 9'u. Şaşırmış ama olur öyle demiş kendi kendine.

Dışarı çıkıp durakta beklerken 9 numaralı otobüse denk gelmiş. Binmesi gerek otobüs buymuş. Hikaye bu ya, inmesi gereken durak da 9. durakmış. Adam iyice kıllanmış ve en yakındaki ganyan bayiine gitmiş. Onun üstünde de 9 numaralı Ganyan Bayii yazmasın mı?! Hemen Bu işte bi iş var diye düşünmüş ve bütün parasını 9 numaralı ata oynamış.

Sonunda ne mi olmuş? 9 numaralı at 9. gelmiş :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yok ben oynamam öle şans oyunları falan en son oynadığım oyun online klan savaşlariydi oda bağımlılık yaptı uzun süre kurtulaadım artık hiç bi oyuna bulaşmam :)

ama süperdi he anlattığın sonun öyle bitmesi gerekiyordu gerçekten :D ehuehe

bi'havalarbi'seyler dedi ki...

merak etme, olağanüstü bir durum yok. Algıda seçicilik bu yaşadığın ve gayet normal bir şey. Her zaman saatin farkındasın ve görüyorsun aslında ama aynı rakamlar dikkatini seçtiği için o anda gördüğünü farkediyorsun, aklının bir köşesine yazıyorsun. (Psikolojiyi seviyorum)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

evet bunun olabilirlik yüzdesinin yüksekliğin farkındayım yazımda da belirttim ama kendimide bu hususta baya deneme incelemeye aldım.
bence bu değil kesin başka bi açıklaması vardır .fantastic bi olay olmadığından eminim :D
neyse .hoş geldin bu arada.

Adsız dedi ki...

saat 16,16 =) süpper denk geldi yahuuu