30 Aralık 2007 Pazar

pazar ve psiko grip.


yavru ördek çirkini (dil çıkaran smiley )


değerli black or siyah !
bu gün aslında pazar psiko ev gereçleri günü biliyorum ama ben hiç pazar psiko ev gereci bulamadım .
gereç buluyorum ama ev gereci değil ,ev gereci buluyorum bu sefer psiko değil :P
psiko bişeyler buluyorum onlarda ev gereci değil.yani anlıyacağınız üçünü bi araya getiremedim .bu pazar ev gereci yok . pazar psiko var ,yani ben bide pazar günü mevcut elimizde:P :D
size bir iyi birde kötü haberim var.
iyi haber ben gribal enfeksiyon oldum.
kötü haber ise ben gribal enfeksiyon oldum.
farkındayım aslında tek bi haberim varmış ,ama iyiliğini kötülüğünü herkese göre değerlendiremiyeceğim için yukarıdaki gibi çift açılı bir cümle kurmamın daha doğru olacağını düşündüm.öfff ne kadar düşünceli bi insanım ben (:
Allah beni başınızda eksik etmesin.
ben olmasam siz ne yaparsınız :P
şunu söylemek isterimki hastayken söylediklerimden yahut yazdıklarımdan ben sorumlu değilim ,iki satır üstte ne yazdığımı şimdiden unuttum mesela.
grip fena hastalık .eklem yerleriniz artık eklem olmak istemezmiş gibi bi tribe giriyorlar mesela, bi ağrılar bi sızılar böyle bi artislikler falan.sonracıma başınızda devamlı derece değiştiren bi ateş.ceplerinizden,kol yeninizin içinden, yastıkların yatakların arasından çıkan selpak mendiller neyim (onlar halka değil fiiil :P )kim ?birisi ,paçavra hastalığı derdi grip için.kim olduğunu hatırlamıyorum ama gereksiz bi insandı onu hatırlıyorum .ama doğru söylemiş harbi paçavra hastalığı grip .insanı param paçavra ediyor(:babannemde sükyam derdi gribe, o nedemek bilmiyorum hani doğru söylemiş falan diyemem o sebepten.
ilk duyduğumda çok gülmüştüm ama onu biliyorum.
yukarıdaki resmin konuyla bağlantısını kurmaya çalışan arkadaşlar var sanki aranızda, öyle bir izlenime kapıldım.durun hemen ışıltı getiriyim.
koyduğum her resmin yazdığım konuyla bi bağlantısı olmak zorunda değil ama ben zorunda gibi hissediyorum :P
mesela bununla şöyle bir bağlantı kurdum.ben eğer grip mikrobu olsaydım böyle birşey olurdum kesin.evet saçma kabul ediyorum ama bunun saçma olması o resmi benim buraya koymama ve kendimle onun arasında duygusal bi bağ kurmama engel teşkil etmez.
bu ülkede basım yayın özgürlüğü var !basın yayımmıydı
yaymadan basın mıydı?
neyse neydi.

ayrıca hepinizin geçmiş olsun dediğini duyar gibiyim :P
komple sağolun.
(:

çok relax bi post oldu bu benim açımdan yani .
hastayım ama ben .bir takım töleranslar geçiyorum kendime böyle,iyi oluyo.

9 yorum:

Nurum dedi ki...

kıyamıyom kız ben sana,geçmiş olsun böcüğüm,psikom,sensiz ben naparım,dikkat et kendine emi...bende hastayım ya,çok salak bişi bu gereksiz saçma bişi hakketden...ne bılaşık bişi,geliyo gitmek bilmiyo... :) neyse çabuk iyi olalım inş...eyvah eyvah yeni yılada hasta giriyoruz yahu... :S

emrecn dedi ki...

umarım kısa sürede iyileşirsin ayrıca
adaçayı(Salvia officinalis)
ve ıhlamur(Tilla cordota) takviyesi nekâhat dönemini kolay atlatmanı sağlar..

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

nurum :)
hasta zamanda böyle ilgi şefkat neyim görünce şımarası geliyo insanın ama şımarmaya halim gücüm yok :P
yeni yıla hasta giriyoruz bütün bir 2008 grip limi geçircez :D buna mı eyvah :D
ehueheh korkma ben seni korurum :P

emrcn
teşekkür ederim . :)
böyle biyolocik biyolocik şeyler yazınca sen taa lise dönemlerime gidiyorum içim bi hoş oluyor.
biyoloji beni sever bende onu severim .
ıhlamuruda severim ama adaçayını denemedim.
halama soriyim evde kesin vardır.aktar gibi kadın valla :D

CyNthia dedi ki...

geçmiş olsun canım:) yılbaşı gecesine kadfar iyileş tüm yılı hasta geçirmek istemezsin dimi:) kalk yataktan giy kırmızılarını :P grip senden korksun:) şimdiden iyi yıllar canısım:)

stickman dedi ki...

ya psiko daha önce okuduğum hiç bi yazına bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum :) sabahın köründe manyak gibi güldüm. eklemlerine benden selam söyle, öyle artislik yapmasınlar, çekerim aşağı. ben bi daha okucam şimdi bunu bi daha gülecem. geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun, umarım biran önce iyileşir yazılarınızı yazmaya devam edersiniz :) ayrıca yeni yıla hasta girmek üzücü :( şimdiden yeni yılın size önce sağlık sonrada gönlünüzden ne diliyor iseniz o güzellikleri nasip etsin.

Lulu dedi ki...

hastayım dedikçe daha hasta olursun o moddan çıkmaya çalış. geçmiş olsun

Yolcu dedi ki...

anam psikom hasta olmuş,ben bunu hissettim ama sen gidip yağmur yağarken şemsiyesini düşüren adamın ''YEŞİL'' gözlerini seyredersen olacağı bu.Sağlık olsun diyelim.Geçmiş olsun diylim.Başka ne diyelim ki.Aman psikom sen hastalanma ya sende biliyoeun sen olmasan biz ne yaparız psikosuz..Hehehe.Durumumuz kesat daha lise 2 olmak,ortak sınav haftasında yeni yıla girmek,lisenin dört seneye çıkmış olması...bunlarda hastalık gibi.Herkes birbirine dua etsin o zaman iyileşelim hemen..

Adsız dedi ki...

ben geçirdim şimdide sende mi aşladı güzelim.
çok geçmiş olsun.
yeni yılınıda canı gönülden kutluyorum.dikkat et kendine.bol bol c vitamini al sıkı giyin emi.
lazımsın sen bize :)