31 Ekim 2007 Çarşamba

anne ben gothic oldum :)

evet millet gothic falan olduğum yok.aksine o ellerinde jiletler ,bıçaklar ,maksimum delici, kesici aletle erafı kana bulayıp,meleklerin kolunu kanadını koparıp ,deniz kenarlarında boynu bükük, melul mahzun gezdiren tiplerden ve anlayıştan hiç hoşlanmam .aslı 12. yüzyılda latin akımına inat olsun diye çıkan bir sanat akımı olan gothic, şekilcilik değil ,bir içsellikmiş.herşeyi siyah beyaz görme, agresiflik, depresiflik ve asilikle yoğrulmuş asalet olarak adlandırılıyor.mimarisi, resimleri ,edebiyatı ve müziğiyle başlı başına, hristiyanların can sıkıntısına ortaya attıkları tuhaf bir akım.ancak günümüzde ağır metaller dinleyip ,saçları gözleri siyahı boyamak suretiyle, pudra zoruyla kirece çevrilmiş yüzlerin orasına burasına incik boncuk takmak ,dudakları kırmızıya boyayıp yolda sokakta hırçın haşerat gezip'' anne ben gothic oldum'' şeklinde ifade edilen bir anlayış haline gelmiş .yanlış tabi :D halbusuki içsellikmiş bea .ehehhhee görüntü kirliliği başka bişi değil.neyse canım elalemin zevkinden renkinden banane .bende karamsarlığı ,karanlığı, gizemi seven bi kişiliğim. bu gün bloğumuzuda hafif agresif ,depresifde yaptık.gothic resim olarak adlandırılan figürlerle donattık ettik ama zihniyetimiz sağlam çok şükür.vahşet neyim yok :)
ha bide eşyalarında gothicini yapmış bu millet .bir kaç çanta resmi buldum gothic oldukları için değil sırf çok psiko bulduğum için sizlerinde beğenisine sunuyorum buyrun bakalım siz ne düşüneceksiniz.





















ehehheheh bende kendi çapımda bi akım başlatcam can sıkıntısına black or siyah akımı nereye kadar akcak bakiim :P

11 yorum:

Arolium dedi ki...

çantalar çok enteresan :)
senin akışın bitmez ki..

Adsız dedi ki...

ben bi çanta meraklısı, alıp alıp kullanmayanlardanım ama bu çantaları alamam korkarım. hele canavarlı olan, evlerden uzak aman.... :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

arolium
zaman gelir tüm akışların bittiği an olur zannederim :)

melal

ben bayıldım bu çantaların hepsine canavarlıyı sana doğum gününde hediye alcam :D nihohahahh

Adsız dedi ki...

woow süper olmuş kuzuum :D aferem iyi iş yapmısın

emrecn dedi ki...

belli bi tarza sahip olmak iyidir...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ayşem
saol canım beğendiğine sevindim .

emrecn
tarzına göre değişir bence .hem arada sırada değiştirmek hoş olabilir.ruhsal olarak :)

emrecn dedi ki...

yok.. tarza göre değişmez!^^
en azından o nokta göreceli..
ama bi tarza sahip olmak iyidr benim dedğim...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

valla siyah giyim li beyaz yüzlü boncuklu olmak tarz olarak değerlendirilebilir ve nasıl olduğuna bakılmadan evet bi tarzı var bu iyi denebilir .benim eleştirdiğim vahşetten tarz yaratılması .bunu görüntü kirliliği ve psikolojik tuhaflık olarak buluyorum .yoksa elbetteki sıradan olmaktansa belirli olup kendine has şeylerle kişiliği ifade etmek bambaşka.

Unknown dedi ki...

evet gothic adı altında satanistlik yapıldığını düşünmüşümdür bende hep. hepsi için geçerli değil tabi ama bunları temsil eden resimlerin büyük çoğunluğunda kan gövdeyi götürüyor.
katılıyorum psikoma.
en baştaki çantayı çok sevdim ben :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

al senin olsun :D

stickman dedi ki...

hadi bizde gotik olalım herkeşler gotik neyim olsun :p zaten hangimiz gotik değiliz ki, gotik kızların bazılarıda çok güzel oluyo yaff, onlar öyle kalsınlar değişmesinler :)