28 Ekim 2007 Pazar

ilginç tespitler


kız çocuğu --erkek çocuğu




















Kiz cocuga bir top atarsaniz hemen suratina carpar
Erkek cocuga bir top atarsaniz onu yakalamak icin ellerini acar yine de top suratina carpar



Kiz cocugunuzu dişari cikmak icin ozene bezene giydirirsiniz, suslenme fasli bittiginde kucuk hanim harika gorunmektedir ama gidiceginiz yere 1saat gecikmişsinizdir...
Erkek cocugunuzu dişari cikmak icin ozene bezene giydirirsiniz onu hazırlamak daha kolaydır , ama 10 dakika sonra gomleginin 2 yakasi 2 tarafa kaymiş, ayakkabilari tozlanmiştir bunları düzenlemeye çalışırken gideceğiniz yere yine 1 saat gecikmeyle gidersiniz.



Kiz cocuk yerde bir cubuk gordugu zaman alip neden yapildigini anlamaya calişir
Erkek cocuk yerde bir cubuk gordugu zaman alip bundan nasil bir silah yapacagini duşunur.




Kiz cocuklara bir Barbie bebek verin, onu giydirir,susler,evcilik oynarlar.
Erkek cocuklara bir Barbie bebek verin, hemen kollarini ,bacaklarini koparirlar.


Erkek cocugun saclarini kestirdiginizde nasil olduguyla ilgilenmez bile
Kiz cocugun saclarini kestirdiginizde yeni halini begenmemişse kendini 2hafta odasina kilitleyebilir.

Kiz cocuk annesinin makyaj malzemelerini alip yuzune gozune surer
Erkek cocuk annesinin makyaj malzemelerini alip duvarlari boyar


Kiz cocuk gaz kacirirsa kipkirmizi olur cok utanir.
Erkek cocuk gaz kacirirsa once bir guler,ardindan ayni sesi 50 keretekrar eder :D


Erkek cocuklar tirnaklarini uzatir cunku kesmeye uşenirler
Kiz cocuklar tirnaklarini uzatir sebep daha guzel göründüğü icin degil,bir erkek cocugun orasini burasini cizebilmek icindir... :P


Kiz cocuklar genelde erkek cocuklardan once konuşmayi ogrenirler
Erkek cocuklar genelde konuşmadan once silah seslerini taklit etmeyi ogrenirle


Kiz cocuklar filmde biri öldügünde ağlarlar
Erkek cocuklar Ninja Kaplumbagalar'i 3. kere seyrederken biri TV'yikapatirsa aglarla

Kiz cocuklar buyuyunce kadin olurlar
Erkek cocuklar buyuyunce buyuk erkek cocuk olurlar :))

tespitler bana ait değil ama çevredeki gözlemlerime dayanarak
bir çoğunu çok doru buldum hele en sonuncuya katılmıycak
bayan tanımıyorum :D
ehihii
yahu bide şu erkeklere mavi, kızlara pembe renk olayını
ilk kim başlattı acaba ben bile ne çok etkisinde kalmışım
:D

12 yorum:

Adsız dedi ki...

daha doğru düzgün bilgiye sahip olmadan çocukluk hallerinde bile farklı olan kadın ile erkeği nasıl eşit yapıyolar yaa..

elma ile armut eşit demek gibi bişey bu. :)

eşit değiliz. belki biz bayanlar daha ayrıcalıklı-üstünüz, o kadar :))

kadın-erkek eşitliğini savunan(!) beyler otobüste hiç bi bayana yer vermiyo, seviyorum ben bu tipleri, intikam alır gibiler :))

amaaaan hiç bunları yazmayı düşünmemiştim. hadi eyvallah... :))

Adsız dedi ki...

mutluyum kız çocuğum :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

melal
evet kadın ve erkek eşit değildir :) q veya q dur oda bilmemnenin üstü kök içinde yeni pişmiş çorba .börek + peynir =hımmm mmmmhh :D ay karnım acıktı benim pardon ne diyoduk :D

aspurçe

düşünüyorum öyleyse varım gibi olmuş :D güzel olmuş .

LoLa dedi ki...

ikiside kabulumdur yerim ben onlarııı:))

batraz dedi ki...

jdgüpsapjzxpjcvoıhjdasfojüfhpod

sinirliyim! erkek cocuguyum :D
niye eziyosunuz ki!!


maymundan geldigim şüpeli belkii
yaşlandıkca KATIR'a gidiyorum
en azından orası belli!!! :))
( malt- katır )

ehhehehehüüüü!!

ZRPNDT dedi ki...

Hehehe çok eğlenceliydi :D

stickman dedi ki...

ayrıca erkek çocukları kız çocuklarına aşık olur, öper.

kız çocukları erkek çocuklarına aşık olur, kaçar.

bende tespit yaptım yuppiii yanlış olsa bile, atmasyon olsa bile umrumda değil, tespit yaptım yuppiii

Adsız dedi ki...

:D dur ben sadece siritiyorum :D
aysemine

mevudugaga dedi ki...

haha çok güzel olmuş bu yazı.Ve son tespit bence kesinlikle doğru.

etipuf dedi ki...

ee ben kiz cocugu degilmisim oyleyse:))

emrecn dedi ki...

Kiz cocuklar buyuyunce kadin olurlar
Erkek cocuklar buyuyunce buyuk erkek cocuk olurlar :))
==========================
:P

Unknown dedi ki...

harika tespitler hepsine katılıyorum
:)