16 Aralık 2007 Pazar

PAZAR PSİKO EV GEREÇLERİ part 4

masal sandalyesi :bunu kesin bi dede yapmıştır :D babanne yahut anneanne de olabilir ama bu düşük bi ihtimal. yaptıysada bile kesin anadolu hatunudur :) neyse kim bulduysa elinden öpmek lazım .artık torun denen şeyler masallarını koltuk tepelerinde dinlemeye çalışırken koltuk arkalarına düşmiycek.dedelerine neyim yakın oturabilmek için birbirlerini ezmiycek en önemlisi resimlerini görmek isteyipte yaşlı dede ve ninelerinin bedensel ve psikolojik sağlıklarıynan oynamıyacaklar :)normalde iki torunluk bu sandalye ama yukardaki amca biraz daha geliştirip pozisyonu üç toruna çıkarmış 4. torunun işi yaş . :Pyaşlanınca kesin alırım ben bundan oh sallanıyoda hem.yuhahhayytt :Dgenç anne babalar siz almayın sakın ! dede sandalyesi bu :D


süper sonik cup =


tüm üşengeç abi ve ablalarımız için harika bir cup .kaşığı çevirmek bile artık size yorucu geliyorda kendinizi çay ve kahve denen muazzam lezzetlerden alıkoymak
hatasını yapıyorsanız bu olaya son deyin.
birine yalvar yakar koydurursunuz kahvenizi çayınızı şekerinizi neyse artık
ayağınıza kadar da getirtirsiniz cebren ve hile ile ,eh bi zahmet klarıştırma işini de
karşı taraftan isteyemez insan malum onuda bu bardakçık yapıveriyor size bi tuşlan :)
çalışanlar için falan ideal gibi duruyo ama değil ya üşengeçler için bu ;) :P



psikopat cd yuvaları :P
bunlara bişey demiyorum ben heheeh :Dgayet güzel anlatıyorlar zaten kendilerin ;)









6 yorum:

inehk dedi ki...

psi nerden buldn bunları yaahu..
ne güzelmiş bunlar.. özellikle cd yuwaları.. ama ben onlara baktıkça "adam düştü..düşecek bak şimdi.." "yahu yoruldu adam cağız" gibi düşüncelere kapılır psiko olurum..

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:))))
o adamları ben koydum oraya eziyet olsun içün deyil çile çıkarıyolar dermişim :P
bu aralar mesnevi neyim ne çok meşgul oldum bea huyff her yerden bağlantı kuruyorum :D

stickman dedi ki...

bi ney sesi duydum sanki :p
supersonic cup tam bana göre, görünüşüde güzel ama o cd yuvalarındaki adamlar yorulursa cdler düşer ve ben onların ağzını burnunu dağıtmak zorunda kalırım, cdlerede yazık olur. eğer o masal sandalyesi çılgın bi dedeye düşerse ki ben dede olursam çok çılgın olurum, o sandalyeyi farklı amaçlarla kullanırım. en masumunu söyleyim. 3 kişiyle birlikte kayak yaparım.

emrecn dedi ki...

cd raflarına bittim
hemen edinmem gerek..

Nurum dedi ki...

psikoom ben bu cd yuvalarından istioom...üçünden de :)bak yine bi değiştirmişin blogunu pek de güsel olmuş da..ama ben bu müzikten tırstım...:S

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

stickman
o kişi lütfen masum torunların olmasın stick :D yazık yavrular dedelerinin çılgınlığına kurban gitmesin kendin gibi çılgın bir iki dede daha bul salın kendinizi yokuştan aşağı rekor kitabına neyim bile girersiniz he :D

emrcn
;) bence bu cd rafları annelere büyük işkence benim annem görse hasta olur onların rahatsız duruşlarına yardım falan eder eheh :D

nurum
he ya değişiklik iyidir ;)
müzik beni acayip motive ediyo çok seviyorum ben sizde katlanıverin bi müddet :)