1 Ocak 2008 Salı

stickman dir. ne yapsa yeridir :P :D

dün gece saat hemen hemen yeni yıla girdiğimiz sularda yüzerkene çok ilginç bir kutlama maili aldım değerli dostum delüüü ğanlııı stickman den.hem çok şaşırttı beni hem çok sevindirdi bol bolda güldürdü :D sayesinde 2008 e katil olarak girmişim , bütün yıl işleyeceğim cinayetlerden bi psiko katliamı falan diye tarihe geçerim artıkın sayende stick (:


bu sanat eserini black or siyahda yayınlamazsam ayıp olurdu .sizde görün sizde gülün istedim :)
yazılar okunmuyor resimler küçük çıktı farkındayım ama resimlerin üzerine bir kez tıklamanızın bu sorunu halledeceğini hepiniz biliyorsunuz zaten (: iyi seyirler.hepsine ayrıntısıyla bakın derim harika olmuş .






tenkyu kankaa :D

14 yorum:

CyNthia dedi ki...

alttarafı bi rakam be psikom öldürmeye değermiydi:P bi yıl sonra nasılsa 2009a gircez bekleyiverseydin:D

Adsız dedi ki...

çok sanatsal olmuş :D
iyi yıllar ....

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

annam
sende haklısın çok pişman oldum ama oldu bikere. :D
kurşun tabancada durduğu gibi durmuyor çıkınca buluveriyor birini :P
bizde çekilen tabanca patlatılmadan geri konulmaz böyle miydi bu yawf :Pneyse.
alah rahmet eylesin kendisini iyi bilirdik.

ayşem
kesinlikle öyle :)
sanada iyi yıllar canım.

Unknown dedi ki...

oof of nerden aklınıza geliyor böyle şeyler :)))
stickmanin yazılarınıda çok seviyorum
hatta sizi birbirinize çok benzetiyorum .olaylar bakışınız anlatım tarzınız çok yakın :)
yoksa siz kardeş misiniz :P ?
bu arada ellerine sağlık stickman karikatürist olcak adamsın .

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ehueheh hiç gülceğim yoktu :D
yok biz kardeş değiliz ben onun amcasının oğlu oluyorum :P
ordan şeettin sen. :D







yukarıda şaka yaptım diye belirtmeme gerek var mı ? yoktur heralde :D

Adsız dedi ki...

gerçekten süper olmuş, bu şaheseri senmi çizdin yoksa, bende şu geçmiş yıl için bir türkü ile veda ediyorum 2007'e

Turnam başım darda benim
Şu yaban diyarda benim
Bir sevenim var mı bilmem
Gözden uzaklarda benim


Çekelim turnam sineye derdi sineye
BU YIL BİZE GÜLMEK HARAM BELKİ SENEYE :):):):):)

Başım öne eğdirdiler
Yüzüm yere değdirdiler
Saçıma kar yağdırdılar
Yaz ile baharda benim

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yok ben yapmadım :)
başlıkda da görüldüğü üzre stickman yapmış saolsun :)
türkü için teşekkür ederiz bunu tüm black or siyah ailesne armağan ediyoruz :))

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş şak! şak! şak!
çok güzel olmuş şak! şak! şak!

:))) kansız,sağ-salim bi yıl diliyorum :)

ellerine sağlık stickman.çok güldüm :))

Adsız dedi ki...

:) evet tüm black or siyah ailesine gitsin, sende şöyle birkere türkü dinletsen bize de pasımız silinse :):) ama blogla pek bağlantılı değil biliyorum eğer bir gün dinletirsen seviniriz :):):)

Adsız dedi ki...

@stickman
eline sağlık bu şaheser için :):):)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

her türlü hizmeti sunarız black or siyah kuruluşu olarak :D
aklımızda bulunsun.
bi yere not ediyim helbet bi gün onuda yaparız.
psikoyuz ya kimse bize niye yaptın demez :D

stickman dedi ki...

sizinde gözlerinize sağlık :)

Harun Güven dedi ki...

super olmus paint design olayı :=)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:) harun hoşgeldin
seni burda görmek ne güzel :)