11 Ocak 2008 Cuma

huyhhh -_-'




BeN bira(y)z dinleniyim !!!




10 yorum:

emrecn dedi ki...

dinlenmek ara vermek özlenilmek ama arayı uzatmamak iyidirXD

CyNthia dedi ki...

bu aralar iyi değilsin farkettim..iyi olcanım..

Adsız dedi ki...

slm uzun zamandır yoktum blogu okuyamadım, hayırdır inşallah neden yoksunuz ? umarım kötü bir şey yoktur,

Adsız dedi ki...

aa dinlenmek yok ben geldim :)) sen eflen söz ben sana o adam olmasa da getiricem kuzum bşr güzel abiyi fotoğrafçıdan bahsediyorum :)

. dedi ki...

dur daha yeni.....

mevudugaga dedi ki...

emrecn a katılıyorum kafanı dinle uzaklaş özlet ama arayı uzatma (:

stickman dedi ki...

ben neden dinlendiğini biliyorum.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ne miş söle bakem stick :D

inehk dedi ki...

stick bize de söle biz de bilelim.. yahu bi dinleniyim dedin baktın rahat oluyo temelli mi gittin.. olmadı ama olmadı.. :D bak biz de cumaya gittik geliris elbet..

stickman dedi ki...

aslında bilmiyormuşum.