11 Ocak 2008 Cuma

Geçenlerde Farkettim 1


geçenlerde farkettim; bizim kuzen uykusunda da parmaklarını yiyo .hani tırnaklarının tam kenarını falan .zaten yara bere içinde ,yicek yer kalmamış, uyurken bile devam ediyo. gerü yaa :P

geçenlerde farkettim ;ben haşin haşerat sinirli bi şekilde sokağa çıkarsam ,bütün milletin tepesinde kelebekler uçuşuyo. herkes polyanna kadar mutlu mesut ,tanımadığım insanlar bile sağımdan solumdan geçerken, benim asık yüzüme inat sırıtoyorlar kocaman kocaman.benim sevindirik bi günümse eğer ,çevremdeki herkes karadenizde gemim battı der gibi bakıyor bu sefer ,istediğim oranda yaşıyamıyorum üzüntümü, sevincimi .dengelemek amaçlı mı yapıyorlar acaba ?aşırıya gitmiyim falan diye .(hee tabi herkesde benim derdimeydi zaten :P)


geçenlerde farkettim; ölen hayvan imiş, aşıklar ölmez :P

geçenlerde farkettim ;akşamları trt 1 de gece bahçesi diye bir şey var çocuklar için .bi zamanların teletabisleri gibi :P dünyanın en katlanılmaz, en gıcık, en salak çocuk programı , bence o.
merak edip izlemeye falan çalışmayın
psikolojiniz bozulur :P karakterlerin isimleri bile bi cins. apsideyzi, makapaka ,igılpigıl ,tombilipu,hahular,cart curt (bende gıcık oluyom falan ama isimlerini bile ezberlemişim eheuhehe :D )

geçenlerde farkettim; bir yere gitmek için beklediğim otobüs herzaman en geç gelen otobüs oluyor .mesela x güzergahına gideni beklerken y güzargahına giden geçer, bütün ieettler geçer ,her türlü halk otobüsü geçer ,x güzargahına giden otobüs efendisi taa arkalardan sallana sallana zar zor görünür .diğererinden birini bekliyorsam, bu sefer o en sona geçer diğerleri nispet yaparcasına erkenden dizilirler önüme, en başta da x güzargahına giden :/ bende durakta turşu gibi oluyorum bunların yüzünden (suratsızlık açısından yani :P)otobüse bindiğimde millet kendilerini dövcekmişim gibi bakıyor :D acaba diyorum x güzergahına gitcekmiş havası verip yaklaşsam durağa ,ama aslında y güzergahına gidiyor olsam ,bu otobüs sırasını kandırabilir miyim ?ne dersiniz? denemeliyim bunu ;)

geçenlerde farkettim ;aslında bu bloğun ismi daha değişik bişey olabilirmiş .meselasını düşünmedim ama olabilirmiş yani.siyah rengi çok çok çok seviyorum diye kendimi black or siyah üzerinde şartlandırmasamda olurmuş .-di mi ? -Dİ, do :Pçukulata reklamı yaptım .

geçenlerde farkettim;ben tarçından gerçekten çok nefret ediyorum .gerçi bunu farkedeli baya bi geçti ama olsun .geçenlerde kelimesi açısı baya geniş bi kelimedir. çok geçmişide kapsayabilir bence bizzat şahsımca (:

geçenlerde farkettim ; selam un aleyküm ve aleyküm selam :P

geçenlerde farkettim ;ben selam yerine çoğu kez selma yazıyorum .selamlar falan diycem selmalar oluyor, baya gülüyo millet (: iyiki söylerkende öyle söylemiyorum .neyse..


geçenlerde farkettim ;çikolata yerken tv izlemek hiç mantıklı bişey değil.çünkü çikolata yerine kumandayı ısırıp kumanda tuşu diye çikolatanın karameline basabiliyomuş insan .enteresan ! ama gerçek :P

geçenlerde farkettim ;aslında bunu yeni farkettim :P bu çok farklı bi yazı oldu. _fark kelimesini çok kullanmaktan bahsediyorum :P_ben bunu arada bi yapıyım daha neler neler farketcem bakiyim şu fani ömrümde :D

4 yorum:

cigarette smoking man dedi ki...

evet otobüs beklediğimizde minibüs beklediğimizde hep geç gelirler başka zamanda gözünüzün önünden kaybolmazlar.

blogunun ismine bir anlam veremedim ama bir bildiğin vardır black or siyah nerden geliyor radaki or yerine neden yada yazmadın nebileyim evrensel mi olsun istedin. black-siyah-schwarz biçimindede yazabilirdin. ama bir bildiğin vardır.

bende arkadaşlar yerine arkadaşalr gibi yazabiliyorum : ) lar ekini alr olarak değiştirmişsim kendimden utanıyorum.

geçenlerde farkettim; farkında olmadan çok üzün cümleler kurup onlarla aramda duygusal bir bağ oluşuyor ve cümleleri noktalandıramıyorum.

geçenlerde farkettim; bazen hayatın bokunu çıkartıyorum biraz yavaşlamam lazım.

tabi ki en önemlisi

hala farkedemedim; top ağlarda ben ağlamam mı? / düşünce güzel düşmeyinde değil mi?

gibi esprileri bulan kütahyalı arkadaşın nasıl bir psikoloji içinde böyle şeyleri bulduğudur.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

valla bloğumun ismine bende anlam veremiyorum :D
bi bildiğim neyim yok bi bildiği olan varsa bana söylesin.
senin geçenlerde farkettiklerinde baya farklı şeylermiş :)
o kütahyalı arkadaşı tıp ilmine emanet etmek gerek bir çok tahlil ve incelemeden sonra seni aydınlatabilirler :P

Nurum dedi ki...

geçenlerde farkettim,ben çok dengesiz yaşıyorum bu aralar...:P ağır ağlak hatta sinirli,ama sağa sola polyanna taklidi yapan bigaribim bu aralar... psikooom neden dinlenmek istedin sen bakiim ? :(

Adsız dedi ki...

geçenlerde fark ettim. gitmişsin...