1 Ocak 2008 Salı

geldikleri gibi geçerler .(seneler yani :) )

OoOoOoO. kimler gelmiş efenim ,kimleri görüyoruz.
2008 !! hoş geldin sefalar getirdin cnm.
buyur buyur şöyle otur.black or siyahın BOŞ köşesinde yerin var.
kendi bloğunmuş gibi rahat et .uzat ayaklarını ,yaslan arkana, haa şöylee.üstteki banneri tutan gothic anime kızımız ,sende bize iki çay kap getir ayarlardan.şablonda , sayfa ögesi eklenin üstünde küp şekerlerimiz olcaktı, onlarıda unutma sana zaamet.
eeeee 2008 nassın, anlat bakalım.pek bi gıcır gıcır gördüm seni.el değmemiş daha kullanılmamış böyle bi sıfır havaları falan var sende.
iyisin iyisin maşallah.
di bakiyim neler getirdin bize?
biliyorsun ,sen gelmeden önce hepimiz ,bir takım istek ve taleplerimizi çeşitli şekillerde ,şekilli çeşitlerden bildirmiştik.mutluluk ,huzur ,sağlık,iyilik ,güzellik,vs vs.bunlar klişeleşti artık .bütün senelerin biz insanlara getirmekle yükümlü olduğu şeyler. onları sormuyorum .daha efektif afilli şeyler getirdiysen onlardan haber ver. biliyor musun 2007 yede pek bi alışmıştık.iyisiyle kötüsüyle baya hareketli bir seneydi .merak etme bir kaç hafta sonra senide benimseyip bağrımıza basarız.iyisiyle kötüsüyle _hareketini bilmemde_ sende geçip gidersin.zaten hepiniz iyisiyle kötüsüyle geçip gidiyorsunuz.şöyle hep iyi geçen yahut hep kötü geçen sabit fikirli bi sene hiç gelmedi bize şimdiye kadar,bundan gayrıda gelmez. sanmam..şahsım adınada 2007 oldukça yeniliklerin olduğu bir seneydi .önemli yenilikler!black or siyah 2007 nin bir getirisidir mesela.diğerlerinin ne olduğunu sana söylemem .2007yle benim aramda bişey sonuçta .seni hiç enteresan :D etmez.
ben, siz seneleri boş kavanozlara benzetmişimdir hep.her yıl ocağın birinde ,yeni ,boş bir kavanoz gelir, biz insanlar onu türlü antin kuntinle doldururuz. saniye saniye ,gün gün ,ay ay falan. sonra aralığın 31 i gelir, boş kavanozunda dolum kapasitesi tamamlanır.kapağı sıkıca kapatırız ve diğer dolu kavanozların yanına rafa kaldırırız .aynı işleme yeni ,boş bir kavanozla ocağın 1 inden tekrar başlarız.
ömrümüz kavanoz doldurmakla geçiyor.
:/
2008 !seni 2007 ye nazaran daha bi toplu gördüm.2007 nin sonundaki 7 kendisini pek bi zayıf cılız gösteriyordu.ama sendeki 8 yanındaki sıfırların havasına hava katmış .pek bi tombiş tombiş pek babacan bi duruşun var :P dolumun bitene kadar bu şekilde kalabilirsen ne ala .
biz insanların sağı solu belli olmaz diye diyorum, alıverirler havanı ruhun bile duymaz (:
yo yo gerilme hemen.korkasın diye söylemedim öle havadan sudan muhabbet ediyoruz karşılıklı.çayınıda soğutma bu arada.
eee .şahıs olarak benim senden bi beklentim yok.hatta gölge etme başka ihsan istemem falan filan.
ama ülkemiz için hayırlı bir yıl ol lütfen pliizz.(her açıdan!)
seninde sohbetine doyum olmuyor hani(!)neyse yenisin daha , toysun ,cahilsin hoş gördük hadi ama giderken bidaa buyur sohbete ,ozamanda alalım bi ifadeni.aslında 2007 gitmeden bi tanıştırsaydık keşke sizi. sana bi iki tiyo falan verseydi ,iyi bir sene olmanın 10 kısa yolu yada kötü sene olmanın 3 temel esası gibisinden teknik tüyolar (bu arada tiyo mu tüyomu hep karıştırırım ikisini birden yazdım ayıp olmasın içün deyü)
neyse. bu gün yeni iş başı yaptın sen ,işlerin yoğundur, yapman gereken şeyler vardır falan fazla tutmayalım seni .hadi pılını pırtını topla çek git.ayyy olmadı bu .afedersin.uğurlar olsun .
gothic kızımız sana kapıyı göstersin
yine gel. bekleriz .yengeye selamlar :P
ehueheh


çayınıda soğuttu yarım bıraktı gitti 5 tanede şeker atmıştı müsrif!
böyle giderse bu 2008 işimiz var .
neyse senelerin arkasından konuşulmaz önünden konuşulur :P

Önemli tespit: size çok önemli bir tespitimi bildirmek isterim.hani yeni bir yıla ne yaparak girersen bütün bir yıl o şekilde geçiyormuş ya güyyauyduruk bence o.eğer öyle bir şey olsaydı dünya nüfusunun yarısı bütün bir yılı 10 dan geriye sayarak geçirirdi durmaksızın.halbusuki şu yaşıma geldim sokakta bi yerde sağımdan solumdan geçen insanların hiç birinde 10 dan geriye sayan tipler görmedim :Psenenin hiç bir gününde.
bu tezi çatır çatır çürütmenin rahatlığıyla hepinize iyi geceler dilerim rahat rahat yatağıma giderim.
2008 sanada iyi geceler dilerim. öptüm cnm (:

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Umarim beklemedigin kadar bereketli ve güzel bir yil gecirirsin.
Sevgiler

CyNthia dedi ki...

sanki senle ikili ddiyaloğa girmişiz gibi geldi bi an:) okasar sıcak samimiydi bende öptm canım:P

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

Eda SUNER
hoş geldiniz efendim sizi burda görmek ne kadar güzel :)
çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için :)

Annam
eheuheheh canım benim :D

Adsız dedi ki...

evet yeni yıla nasıl girersen bütün yılın öyle geçecegini hep söylerler ama söylentide kalır :) bir geçerliliği yok bence de boş söylenmiş bir laf ;) ben mesela geçen yılı çok kötü geçirdim ama yeni yıla yeni umutlarla, çoşkuyla, sevinçle, girdim, zamanın neler getireceğini kimse bilemez, yeni yıl hele hiç bilemez ;);););) görüp izleyelim bakalım

Ömer dedi ki...

eheheh kesinlikle pek dadlı dadlı muhabbet olmuş, kavanoz benzetmen de pek bir orjinal olmuş takdir ettim bravo (((:
eee bu sohbeti yıllık tamam güzel de, aylık da yapsana bunu... Hem biz de bu şekilde sohbet için 1 yıl beklemeyelim biz okuyucular ((((:
isterük isterük isterük :P

etipuf dedi ki...

psikiom,
neden erkek ki bu 2008?

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sultanik
umarım bu yılın geçen yıldan daha güzel geçer :)

omar
ehuehhe teşekkür ettim.
2008 le aylık olarakda sohbet etmek. bak buda orijinal bi fikir oldu üşenmezsem yaparım :)))

butejoy
aplam süper bi soru .harbi niye erkek yaptım ben acaba bunu.hımmm
şişko olduğu için olabülür mesela :D
ehehheh .
ordan etkilendim demek:Ptombiş tombiş babacan duruyo ya (:

stickman dedi ki...

kolu ağrıyan kıza niye çay yaptırıyosun psiko, nerde vicdan, hiç acımadın mı? bak açık açık yapmış hem, cimri mi ne biraz. kıyamamış dem dökmeye.

emrecn dedi ki...

nice sağlıklı mutlu senelere
evet hâlâ