3 Ocak 2008 Perşembe

sonunda :)

geldin
kAaAaAaAAaAa rrRRr :)))
bu sene hiç gelmiceksin sandımdı .ama için içinde yalvarıyordum nolur yağsın diye .
bu sene bambaşka bir hasret duydum sana karşı öyle özledim öyle özledim ki ölcem sandım. (abartıyorum :P )nerde kaldın be gülüm.? çocuklar ve psikolar hiç bukadar bekletilir mi?
a : bekletilir .az bile size.
b : onu en iyi benim kocam bilir :P
c:bekletilmez .ayıp.
d: ne güzel saçmalıyorsun sen öyle (:
cevap c şıkkı tabikiside .
insan kendini balkanlardan gelen ilk soğuk hava dalgasının üstüne atar dalgalana dalgalana gelir. (insan değil kar tabiki ama türkçemiz gereği öyle yazmalıyım :P )
neyse geldin ya işte biz ona bakalım.yeni yılın bana ilk ve en güzel hediyesi sensin sanırsam.
tenkyu 2008.5 şekerli yarım bardak çay için fazla bile bu bana (bknz.geldikleri gibi geçerler (seneler yani :) ) bi alt post )
benim çocukluğum kar içinde geçti ,maceralarımdan birkaçına black or siyahın geçmiş sayfalarında da değinmiştim ama bu, kar ilk yağdığında benim görmedik gibi saldırmama engel teşkil etmiyor.10 yüz 1000 milyon tane yuttum ,kusana kadar yedim ama kusmadım :)
sağdan soldan geçenlerede acayip rezil oldum yukardan gelenleri ağzımla yakalamak amaçlı zıplarken .bi kaç tanesi baya özürlüymüşüm gibi baktı ama ben umursamadım hatta onlara siz benim kim olduğumu biliyor musunuz dercesine ağır bakışlar attım .ezilip kenara çekildiler :P
bilmiyoruz kimsin ?diye sorsalar .^^w^^PsİkOpAt^^w^^ derdim ama o yanındaki süsleri nasıl dile getirirdim, büyük küçük harf yazılımını söylemde nasıl vurgulardım bilmiyorum.onlarda bana belli !derdi kesin ama neyseki kimse sormadı (:
ben bu satırları yazarken siz çok uzaktasınız ama onu demiycem .şeyi diycem bu yazıyı yazarken bir yandan hala yağan kara bakıyorum, hafif sulandı sabahki gibi lapa lapa değil ama kar eşliğinde post yazmak çok daha başka oluyormuş onu anladım.
yukardaki resim evin arkasındaki meyve bahçesinden bir kare .daha biraz önce çektim.
daha çok yağsın kardan adam yapıp onuda koycam buraya.
iyi karlar dilerim :D
hahha nasıl olcaksa o bilmiyorum ama ben yinede dilerim :P

bide şey .kar en çok ağaçlara yakışıyor (:

5 yorum:

inehk dedi ki...

bu gün ben de bir ağaç misali tepemde taşıdım o karları.. heralde çok yakışmış olmalılar ki otobüsteki amca abla teyze ve bilimum insanlar baktı da güldü banaa.. ahh ahh.. sağdan soldan her yerden üstüme üstüme geldiler..canlarım benim..

bi de ben hiç beklemiyodum birden sabah "kar yağyo" diye gelen sms'e "çüş" diye cevap verdim.. sevindirik oldum..

CyNthia dedi ki...

bi ağaçlara.. bide sana yakışıyo güzelim:)

Ömer dedi ki...

Bir La Fonten in hayvanları dile getirdiği masalları, bir de senin bu sohbetler (((:

stickman dedi ki...

valla kar yağmasını çok özlemişiz.

Nurum dedi ki...

kız böcüğüm,yerim seni ben..karda yağmış pekde mutlu olmuş benim psikom... :)) kar yağsın benbeyaz huzur getirsin mutluluk saflık getirsin rengi gibi inşallah... :)