7 Ocak 2008 Pazartesi

hepinizi uyutuciiiimm :) nihohahahha


ehhe öhheemm .
efenim !black or siyah kuruluşu olarak, siz değerli izleyenlerimizi hipnoz yoluylan uyutmaya karar verdik ( : sizi uyutmak istemekte görünürde bariz bir amaç bulamamakla beraber,çocukluğumuza inip bu olayın temelini araştırdığımızda da yine bişey bulamadık.yani sizi herhangi bir amaç ve gaye uğruna uyutmıycaz içiniz rahat olsun .tamamen duygusal sebepler :P sizin için taaa bilmemnerelerden hipnoz ustası getirttik .aşağıdaki linke tıkladığınızda kendisiyle karşılaşacaksınız zaten.yurtdışlarında okumuş etmiş tescilli belgeli bir zat-ı hipnozik :P sizden ricamız bunu yaparken yanınızda bir ikinci tekil şahıs kişi bulundurun (yada daha fazla) ama o ekrana bakmasın çünkü adam sizi uyuttuktan sonra bidaa uyandırmaya tenezzül etmiyor :P orasını öğrenmemiş :D uyumak istesenizde istemesenizde lütfen bakın plizz.ehueheh
hadi iyi uykular rüyanızda beni görün :P

not: sesi yükseltelim :)

..BENİ UYUT..

deep sleep

sleep

sleep

sleep

sleep

sleep

: P

13 yorum:

Yolcu dedi ki...

le psiko ne derdin var senin mesmevi-mevlana ile:D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

derdim yok be cnm :D
heryerde karşıma çıkıyo diyom yani :)
bi rahatsızlığımda yok açıkçası çıksın dursun (:

Adsız dedi ki...

bekledim bekledim sonunda adam bööööö falan yapcak diye ama yapmadı !!!!!!

Adsız dedi ki...

pes hipnoz gibi valla ya nerden buldun sen çok yaşa emi :)

CyNthia dedi ki...

sabah okumuştum yazını şu saate kadar olan kısmı hatırlamıyom:P muhtemelen hipnoz oldum lan ben:D

anahtar dedi ki...

aynen ben de sonunda çığlık atıcak, bağırcak falan zannettim.
[ gözleri felaket yoruyoo :~( ]

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ben en çok sesine bayıldım çok karizma böyle fantastic filan :D ehehe

stickman dedi ki...

daha beni hipnozite edecek adam anasının karnından doğmadı. aha işte kanıtı

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ahahhhhaha :D
muhahahaa
delüüüüü ğanlıııı :P
benden deli olma baya delisin sende (:

Arolium dedi ki...

sen harbiden rahatsızsın ya, nereden buluyon aplacım bunları..

*rahatsız iyi bişe..

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:D öyleyimdir. bulurum ;)

Harun Güven dedi ki...

ben bı ara bu hıpnoz ısıne meraklandıydım hatta bı parca vıse yapabılıyorumm böyle sandalye ye oturyo bırı kollarını bırbırıne gecırıyo sonra zıncırle dalmasını saglıyosun sonra kalk dediğinde kalkamıyo yerıne saplanıyo gıbı 15,20 sn falan :=)) :=)) :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

bizde gözleri kapattırıp el şıklata şıklata karşıdakinin ellerini havalandırmaya falan çalışıyoduk hipnoz değildi gerçi o ama öle bişeydi işte aklıma geldi sen deyince ehuehe saçmalıyomuşuz :P