8 Ocak 2008 Salı

kardeş cinayetine götüren en kestirme yol (:


-hişşşşş !
-hööfendim.
-sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-anlat!
-anlat demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-anlatma!
-anlatma demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-ya git başımdan bee ef!
-ya git başımdan bee ef!demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-canın mı sıkılıyo senin ?
-canın mı sıkılıyo senin ?demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-ne demekle olur söylede onu diyelim.
-ne demekle olur söylede onu diyelim.demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-şimdi bi çakarım görürsün masalı .sus lan!
-şimdi bi çakarım görürsün masalı .sus lan.demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-töbe töbe .bak kafa atarım.
-töbe töbe .bak kafa atarım.demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-.....
-töbe töbe .bak kafa atarım.demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-.....
-töbe töbe .bak kafa atarım.demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-.....
-töbe töbe .bak kafa atarım.demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-ne yani bunda amaç ne şimdi.gıcık etmek mi ?buyur oldum hemde fazlasıyla.şimdi adam ol sus.hadi yavrum.
-ne yani bunda amaç ne şimdi.gıcık etmek mi ?buyur oldum hemde fazlasıyla.şimdi adam ol sus.hadi yavrum.demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-haydaaa.
-haydaaa.demekle olmaz.sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-bahk o sivrisineği alır .burnundan içeri sokarım.ciddiyim.
-bahk o sivrisineği alır .burnundan içeri sokarım.ciddiyim.demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-canım sen kafanı bi yere mi vurdun hatta döndün dolaştın aynı yere bida mı vurdun nedir?
-canım sen kafanı bi yere mi vurdun hatta döndün dolaştın aynı yere bida mı vurdun nedir?demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-ah ben anneme söz vermemiş olcaktım ki.şimdiye çoktan sıktıydım ümüğünü.
-ah ben anneme söz vermemiş olcaktım ki.şimdiye çoktan sıktıydım ümüğünü.demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-demekle olmaz demekle olmaz sana bi sivrisinek masalı anlatmadan sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-demekle olmaz demekle olmaz sana bi sivrisinek masalı anlatmadan sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-e yuh artık.biliyoz böyle demeklede olmaz.
-e yuh artık.biliyoz böyle demeklede olmaz.demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-heheheh hahahahh aha ay sinirlerim bozuldu ehehhehe
-heheheh hahahahh aha ay sinirlerim bozuldu ehehhehe demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-bana bahk ben odama gidiyorum biraz uyucam dengem kaydı sakın peşimden geliyim deme yoksa kardeş mardeş dinlemem katil olurum hahhahah valla sinirlerim bozuldu.
-bana bahk ben odama gidiyorum biraz uyucam dengem kaydı sakın peşimden geliyim deme yoksa kardeş mardeş dinlemem katil olurum hahhahah valla sinirlerim bozuldu.demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?
-la havle vela kuvvete
(çaaatt :kapı çarpma sesi.
klik:kapı kilitleme sesi)

-yuhahahh zekanın ve gıcıklığın fendi bilek gücünü yendi sevgili abicim.
kumanda ,tv ve istediğim kanal bütün gece benim .
eheuheeh :D

16 yorum:

CyNthia dedi ki...

allah abine sabır versin:P kusura bakma ben ondan yanayım:D okurken dişlerimi gıcırdattım resmen:D fenalık bastı:)zavallı abin:)

Nurum dedi ki...

ıııyyğğ bende gıcık olurum bu muhabbetli tuhaf şakamıdır nedir bende ne menem olduğunu bilemedim şimdi yafu...ondan işte...:D deliriveriyom...

Harun Güven dedi ki...

abine çok acıdım :S be zeynep abla ben pc nın basından kalksam benım kardesımde bana unların aynısını yapar zaten yapmazada o da cazır bişey :D :D :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

benim abim yok be millet :D
ablamda yok :P
ben en büyükym benden başka büyük yok :D eheh
bunu doğaçlama yaptım demek abim olaydı böyle bir şeye maruz kalırmıştı ama aklıma geldiğine göre heran birine uygulamam an meselesidir :)

stickman dedi ki...

psikoo, resimdekiler kim? çok dost canlısı bakıyolar ama içimden bi ses bana yanıldığımı söylüyor. biraz sabıkalı tipi var heriflerde :) yada şöyle de olabilir. aslında onlar normal kişilerdi ama senin yaptığın bu sivrisinek masalı anlatma ısrarın yüzünden değişime uğradırlar. artık biri bu kıza dur desin. baksanıza insanları getirdiği hale. bazen gerçekten korkutuyosun beni psiko. hayır yapmaa, vurmaaa tamam vurmaaaaa!...

Ömer dedi ki...

şahsen abin ben olsaydım asıl senin çekeceğin vardı (((:
baktım susmuyorsun direkt
"eee" derim,
sen:"eee demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?"
ben: "eee"
sen: "eee demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?"
ben: "eee"
sen: "eee demekle olmaz .sana bi sivrisinek masalı anlatiyim mi?"
.
.
.
böyle devm ederdi asıl işkenceyi benden kat kat fazla konuşarak yorulunca çekerdin, o da olmadı
"şu şose Samsun şosesi, şu şose şemsiye şosesi, peki bu şose ne şosesi?" derdim sen onu söylemekle uğraşa dururdun bir kenarda :P

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yok korkma stick kendi türümden olanlara dokunmuyorum :P
(sende az psiko değilsin hani o açıdan ;)
şu bloğa koyduğum resimlerden en sevdiklerim arasında yerini aldı o yukardaki resim .onları o hale kim getirdi bilmiyom ama normal olmadıkları için koydum zati :D

omar
iyisem abim değilsin .
eee desen sabrederdim çok dokunmazdı ama o sose li semşiyeli şey ne bea okuması bile zor eheuheh

Yolcu dedi ki...

abimi katletmeme sebep olacak diyaloglardan.

ya oğlum bi çay yap ya işim var gecce yazı yazacam
-abi bi kerede kendin yap çayını
-hadi olum yapıver işte içeriz beraber.
-Sallama iç ben yapamam çay falan.
-güzel olmuyor oğlum o sen çok güzel yapıyosun.
-hee annem evde yok şimdi ondan bize kaldın 3 senedir üniversite okuyon,eve çıkmışın bir çayın deminimi tutturamıyosun.
-laga luga yapma oğlum kırma abini.
-ya bu kadarr konuşaccağına yapardın çayı.
-iyi git suyunu koy bağli
-haddi bakam bi suyunu koyarım ama...
10 dk sonra..
-bilardeerr..bi çay suyuna bak ya,kaldırma beni.
-hani gerisini sen yapacaktın ya.
-ya 2 dklık iş yapıverr.
-ulan bu son olsun,bidaha yaparsam ne olayım..
(12312312'inci son)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

oyyy :))
ben bu yazıyla bütün abilerin intikamını aldım kendi çapımda dermişim :P
abilerin hepsi böyle de mi?
kardeşlere ikinci sınıf insan muamelesi yapıyorlar .ama ablalar hiç öyle değildir ablalalr çok iyi insanlardır kardeşlerini çok severler korurlar cart curt :P
kendim ablayım diye demiyorum ama gerçekten öyledir :D

Adsız dedi ki...

ehhhuuhehee :D deliii kız senii :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

he ya uyrun benim :D

Unknown dedi ki...

ha ha :D yaşasın gıcık kardeşler!! Sinir bozucuyuz ama zafer bizim:)

Adsız dedi ki...

gıcık gelsede bu durumlar evlenince ararsın sedi dediydi dersin he bak ne olyaım bende az didişmedim kardeşimle şimdi olsa da sıksam mıncıklasam diyorum bırak kapı çarpılmasını kapılar camlıydı kare kare kitledi bir kere odasını inat ettim delirdim tek kare camı kırdım kapıyı açtım çakal o arada anahtarı almış odadan inat bendeki de gittim su dolu şişeyi odasından bak açmazsan su dökerim pcne dedim ve edi delisi kazandı az didiştik ama barıştık :) delimiyim sence dermiişimm

cigarette smoking man dedi ki...

psikopat
valla abinde sağlam sabır taşı varmış ben olsam duvarla bütünleştirmiştim.

pablo picasso gibi çok ünlü resimlerim vardır kardeşim ve duvar arasındaki etkileşimden oluşmuş.

abiler eziyet eder ama neden diye bir sor. benim kardeşim serkan bizimkiler evdeyken "volkan kalk su getir" der "volkan kalk pc nin başından" der sorun olmaz. aramızda 8 yıl var volkan der. işte böyle sebeplerden dolayı biler boşlukları değerlendirip kardeşlerinin başını ezerler isyanı bastırmak için : )

fonda çalan chaiyya chaiyya dolayı içerideki adam filminden acayip etkilendiğini düşünüyorum.

morticia dedi ki...

feci feci..çok feci.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

raistlin benim abim yok bea :D
doğaçlama yaptım ben onu olsaydı yapardım yani şahsen :P
içerideki adam filmini izlemedim
ben hint kültürü ve şarkıları hayranı biri olduğum için fonda o müzik var ;)

mourtutia
hoşgeldiniz.
he ya bencede çok feci :D